فرصت منحصر به فرد مهاجرت به کانادا به وسیله استان پرنس ادوارد

به گزارش تور فرانسه، جزیره پرنس ادوارد فرصت منحصر به فردی را برای داوطلبین اکسپرس اینتری ارائه می نماید.

استان پرنس ادوارد (PEI) فرایند اکسپرس اینتری را برای برنامه انتخاب استانی PEI مجددا شروع کرد و برای داوطلبین بانک اطلاعاتی فدرال گزینه منحصر به فردی برای مهاجرت به کانادا ارائه کرد. دولت PEI از آخر سال 2016 درخواست های (EOI) جدید را در این فرایند پذیرش نکرده است. با این حال برنامه انتخاب استانی PEP اکنون به طور مجدد برای پذیرش EOI ها شروع شده است.

فرصت منحصر به فرد مهاجرت به کانادا به وسیله استان پرنس ادوارد

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزانترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

فرایند اکسپرس اینتری PEI ارتقا یافته است یعنی به داوطلبین بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری فدرال که یک گواهی کاندید بودن دریافت می نمایند، 600 امتیاز دیگر در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) و یک دعوت نامه پذیرش (ITA) برای اقامت دائم، در دراو بعدی تعلق می گیرد.

این سیستم چگونه عمل می نماید؟

فرایند اکسپرس اینتری برنامه انتخاب استانی PEI اگر با فرایند اکسپرس اینتری انتخاب استانی سایر استان مقایسه گردد چیزی شبیه یک فرایند مجزا می باشد.

اولا اینکه این سیستم بر اساس سیستم امتیاز دهی عمل نمی نماید. تقریبا هر داوطلبی که با پیروزیت یک پروفایل اکسپرس اینتری ایجاد می نماید واجد شرایط ارائه یک EOI به فرایند اکسپرس اینتری برنامه انتخاب استانی PEI) PEI-PNP) می باشد (تنها استثنای این قاعده در خصوص فارغ التحصیلان بین المللی است که با یک مجوز کار پس از فارغ التحصیلی (PFWP) در جزیره پرنس ادوارد در حال کار هستند. این داوطلبین باید حداقل چهار ماه سابقه کار تمام وقت برای کارفرمایان خود در این استان را داشته باشند و حداقل چهار ماه به انقضای مجوز کار آنها باقی مانده باشد.

یکی دیگر از مزایای این فرایند این است که ارائه یک EOI هیچ هزینه دولتی ندارد. به علاوه این فرآیند نسبتا ساده است و از یک فرم یک صفحه ای با چند سوال شخصی و پرسش صریح درباره علت علاقه داوطلب به مهاجرت به این استان تشکیل شده است.

کاندید شدن

برای اینکه واجد شرایط شدن برای انتخاب توسط اکسپرس اینتری برنامه انتخاب استانی PEI ، داوطلبان باید:

- حداقل شرایط یکی از برنامه های مهاجرت مالی فدرال را برآورده نمایند:

  • گروه نیروی کار متخصص
  • گروه متخصص فنی حرفه ای
  • گروه تجربه کانادایی (فارغ التحصیلان دانشگاه های کانادا)

- و یک پروفایل اکسپرس اینتری بسازند.

ارائه یک EOI به عنوان درخواستی برای برنامه در نظر گرفته نمی گردد. برای درخواست داوطلب ابتدا باید برای اپلای انتخاب گردد.

با اینکه هیچ سیستم امتیازدهی وجود ندارد، فرآیند تصمیم گیری درباره اینکه کدام داوطلبان برای اپلای انتخاب شونده اختیاری نیست. این موضوع ممکن است نیمه شفاف باشد. با اینکه هر داوطلبی که یک EOI به برنامه انتخاب استانی PEI ارائه می نماید، ممکن است برای پذیرش انتخاب گردد اما عواملی وجود دارد که می تواند شانس انتخاب شدن را افزایش دهد. این عوامل شامل کار یا تحصیل در PEI، داشتن ارتباطات خانوادگی در PEI، بدست آوردن یک پیشنهاد کار، داشتن منافع تجاری و املاک مسکونی در استان و یا داشتن تجربه زندگی در ناحیه ای از استان که کمبود مهارت دارد.

اکسپرس اینتری برنامه انتخاب استانی PEI: یک تاریخچه کوتاه

PEI بعد از راه اندازی اکسپرس اینتری در ژانویه 2015 یکی از اولین استان هایی بود که در این زمینه مشارکت داشت. در واقع تا فوریه همان سال PEI، جزئیات فرایند اکسپرس اینتری خود را ارائه کرد و پذیرش شرایط درخواست (EOI)های داوطلبین بانک اطلاعاتی را شروع کرد.

تا انتهای سال 2015، مجموعا 3,960 داوطلب از هر یک از استان های کانادا که در این برنامه مشارکت داشتند، دعوتنامه پذیرش (ITA) دریافت کردند. از میان این تعداد، 163 داوطلب توسط استان PEI انتخاب شدند. اگرچه این تعداد تنها 4٪ تعداد آن سال را نشان می دهد، PEI در واقع بالاترین نرخ سرانه انتخاب داوطلبین اکسپرس اینتری را داشت زیرا جمعیت خود این استان فقط 0.4 درصد جمعیت کشور می باشد. این موضوع نشان می دهد که این استان میان استان هایی با بیشترین جذب در سیستم اکسپرس اینتری بود.

یک مجموعه داده مهم دیگر از آن سال نشان می دهد که 57 درصد داوطلبینی که نامه دعوت به پذیرش ITA را دریافت نموده اند، در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) امتیازی کمتر از 450 داشتند. نمره پایه CRS در واقع نمره داوطلب بدون پیشنهاد کار و انتخاب استانی را نمایش می دهد. به طور مثال بیش از 3,000 نفر از داوطبینی که در سال 2015 یک دعوت نامه ITA را دریافت نموده اند، امتیاز پایه ای بین 200 تا 249 داشته اند.

آنچه واضح است این است که اکسپرس اینتری سیستمی می باشد که به داوطلبان بسیار فعال پاداش می دهد. نمره داوطلبینی که پیروز به خروج از بانک اطلاعاتی می شوند الزاما مشابه با نمره آنها در زمان ورود نمی باشد؛ در واقع نتایج ثابت می نمایند که بیشتر داوطلبینی که دعوت نامه ITA را دریافت می نمایند، بعد از ورود به بانک اطلاعاتی نمره خود را بهبود بخشیده اند.

افزایش عظیم تعداد ITA های صادر شده در ماه های اخیر را در نظر داشته باشید و همچنین به این واقعیت توجه داشته باشید که در حال حاضر پس از تغییرات اعمال شده به سیستم اکسپرس اینتری در آخر ماه نوامبر، کاندید شدن برای انتخاب استانی تنها راهی است که تضمین نماینده 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) می باشد. طبقه گفته دادستان دیوید کوهن، این حقیقت که گزینه PEI در حال حاضر مجددا در دسترس است، موهبتی برای داوطلبین بانک اطلاعاتی (Pool) می باشد.

اولین گام برای پیروزیت در این فرایند این است که آنالیز کنید آیا واجد شرایط ورود به بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری فدرال هستید یا نه زیرا EOI ها فقط از داوطلبین درون بانک اطلاعاتی پذیرش می گردد.

درباره جزیره پرنس ادوارد (PEI)

این جزیره به وسیله پل خیره نماینده کنفدراسیون به خشکی متصل می گردد. PEI کوچکترین و کم جمعیت ترین استان کانادا است که در آتلانتیک کانادا واقع است.

صنایع اصلی این جزیره کشاورزی، گردشگری، ماهیگیری می باشد. مخصوصا گردشگری که به علت جذابیت و منظره جزیره رو به افزایش است و بازی های گلف بازدیدنمایندگان بیشتری را به جزیره جذب می نماید. بخش ساخت و فراوری آن اساسا از پردازش غذایی تشکیل شده است. فناوری های بالا خصوصا در زمینه های پزشکی، الکترونیک و کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. همچنین دانشگاه پرندس ادوارد که از دانشگاه های خوب کشور کانادا است در این استان واقع شده است. تحصیل در استان پرندس ادوارد هم متقاضیان زیادی را راهی این استان میکند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 181

به "فرصت منحصر به فرد مهاجرت به کانادا به وسیله استان پرنس ادوارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت منحصر به فرد مهاجرت به کانادا به وسیله استان پرنس ادوارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید