فکری در واکنش به حضور در استقلال: ان شاءالله اتفاق خیری رخ بدهد

به گزارش تور فرانسه، محمود فکری پس از ترک محل تمرینی باشگاه نساجی در خصوص شایعه رسیدن به نیمکت استقلال گفت: ان شاءالله اتفاق خیری رخ بدهد.

فکری در واکنش به حضور در استقلال: ان شاءالله اتفاق خیری رخ بدهد

به گزارش خبرنگاران ، فارس نوشت:محمود فکری که چند ساعت پس از اتمام تمرین تیم نساجی مازندران در ورزشگاه کارگران مانده بود، دقایقی پیش برای شرکت در جلسه با مدیران این باشگاه محل تمرین را ترک کرد.

فکری هنگام خروج از ورزشگاه کارگران با بازیکنان شهر خودرو که برای تمرین به آنجا آمده بودند روبرو شد و با آنها خوش و بش کرد.

سرمربی نساجی در جمع خبرنگاران در مورد دریافت رضایت نامه از باشگاه نساجی برای حضور روی نیمکت استقلال گفت: توکل به خدا، ان شاءالله هر چه خیر است اتفاق می افتد.

وی در مورد این که چهره خندانش می تواند دلیلی بر نهایی شدن حضور روی نیمکت استقلال باشد گفت: من فقط در زمانی که بازی می کردم و آن هم درون زمین دعوا می کردم!

فکری در مورد این که در رختکن ورزشگاه کارگران منتظر مدیران باشگاه نساجی بوده و قرار بود که با امیری یا حدادیان جلسه داشته باشد، گفت: الان به دفتر باشگاه نساجی در تهران می روم و قرار است صحبت کنیم. باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. ان شاءالله هر چه خیر باشد، بعدا در این مورد صحبت می کنم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 782

به "فکری در واکنش به حضور در استقلال: ان شاءالله اتفاق خیری رخ بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری در واکنش به حضور در استقلال: ان شاءالله اتفاق خیری رخ بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید