محصولات سخت افزاری نو اپل

به گزارش تور فرانسه، طبق اخبار منتشر شده، اپل در حال آماده شدن برای عرضه دسته ای از محصولات تازه خود در اواخر سال جاری است.

محصولات سخت افزاری نو اپل

به گزارش خبرنگاران، شایعه شده که این شرکت گسترده ترین محصولات سخت افزاری تازه خود تا به امروز را در پاییز سال جاری معرفی خواهد نمود. در اطلاعات منتشر شده در خبرنامه Power On Mark Gurman، اینطور گزارش شده که غول کوپرتینویی در حال کار بر روی چهار آیفون تازه است که شامل آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو، آیفون 14 پرو مکس خواهد بود.

این برند در کنار عرضه سالانه گوشی های هوشمند، در حال آماده شدن برای معرفی مک بوک پرو تازه، آی مک های تازه با نمایشگر های بزرگ تر، مک پرو، مک بوک ایر تازه، نسل دوم AirPods Pro، سه ساعت اپل، یک آی پد مقرون به صرفه قیمت و حتی انواع تازه iPad Pro می باشد.جدول زمانی عرضه به اشتراک گذاشته شده به وسیله Gurman بیان می نماید که بسیاری از محصولات در ماه های پاییز عرضه خواهند شد،

اگرچه iMac ممکن است مدتی زودتر عرضه گردد. طبق گزارش ها، این شرکت در ماه مارس یا آوریل نیز برای زمان ارائه محصولات برنامه ریزی خواهد نمود. در طول این مدت نیز آیفون SE 5G، یک آیپد ایر تازه با تراشه A15 و حداقل یک مک بوک راه اندازی می نماید. بعلاوه ممکن است اپل در این رویداد مک بوک دیگری با چیپست M1 Pro یا یک iMac پیشرفته یا یک مک مینی نیز عرضه کند.

یکی دیگر از محصولاتی که انتظار می رود در این رویداد عرضه گردد، احتمالاً هدست AR/VR اپل است که طبق شایعات این شرکت سالهاست روی آن کار می نماید. با این حال، شایعات اخیر حاکی از تاخیر در راه اندازی این هدست تا سال 2023 می باشد. منتظر ارائه اطلاعات بیشتر در این خصوص خواهیم بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1515

به "محصولات سخت افزاری نو اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات سخت افزاری نو اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید