مراکز خرید تورنتو

به گزارش تور فرانسه، مراکز خرید تورنتو

مگر می گردد به تورنتو سفر کرد و به فکر گشت و گذار درمیان مراکز خرید متنوع و رنگارنگش نبود؟ تورنتو مغازه ها و مراکز خرید متنوع و شیکی را در برمی گیرد. به طوری که لازم نیست برای خرید محصولات برند به آن سر شهر مراجعه کنید.

مراکز خرید تورنتو

فرقی نمی کند در پی عتیقه باشید یا پوشاک یا خوراکی های خوشمزه! زیرا در دل این شهر مجموعه های تجاری قدرتمند و معروفی قرار گرفته است که همه چیز در آنها عرضه می شود. عموما مراکز تجاری تورنتو شیک، مدرن و باکیفیت هستند. اگر تمایل دارید تا با بهترین مراکز خرید تورنتو آشنا شوید، با ما همراه باشید.

بهترین مراکز خرید تورنتو در یک نگاه

  • مرکز خرید شروی گاردنز
  • مرکز خرید یورک ویل ویج
  • بازار سنت لورنس

آشنایی با مرکز خرید شروی گاردنز

از مشهورترین و قدیمی ترین مراکز خرید تورنتو می توان به مرکز خرید شروی گاردنز اشاره نمود. این مجموعه بزرگ از سال 1971 میلادی بازگشایی شد و تا کنون با استقبال بومیان و گردشگران همراه بوده است. البته این مجموعه تجاری از همان ابتدا به این شکل نبوده است. بلکه در دهه های مختلف توسعه و توسعه یافته است و هم اینک به شکل امروزی درآمده است.

توسعه این مجموعه تجاری تا حدیست که برای بازدید از تمامی نقاط آن به ساعت ها زمان احتیاج خواهد بود. البته سقفهای کوتاه و نوع طراحی ساختمان موجب می شود تا این مرکز خرید در نخستین نگاه چندان هم بزرگ جلوه نکند. اگر برندباز هستید و یا به کالاهای لوکس علاقمندید، شروی گاردنز بهترین مکان برای شما خواهد بود. شما می توانید در میان 215 مغازه این پاساژ قدم بزنید تا در نهایت آن چیزی را که می خواهید، پیدا کنید.

مزایای مرکز خرید

از مزایا اصلی مرکز خرید شروی گاردنز می توان به برپایی بازار کشاورزی اشاره نمود. در سرانجام هر هفته بازار کشاورزی عظیمی در شروی گاردنز برپا می شود که با استقبال زیادی هم روبرو می شود. افرادی که تمایل دارند محصولات ارگانیک تهیه نمایند، می توانند به این بازار سری بزنند. تخم مرغ، نان، شیرینی، میوه، سبزی و سایر محصولات ارگانیک در این بازار به فروش می رسد.

اگر قصد مراجعه به این مرکز خرید پرهیجان را دارید باید چندکیلومتر را به غرب شهر حرکت کنید تا به شروی گاردنز برسید.

آشنایی با مرکز خرید یورک ویل ویج

مرکز خرید یورک ویل ویج از معروف ترین مراکز خرید تورنتو به شمار میرود. این مرکز خرید در سال 1970 میلادی افتتاح شد. این مجموعه از همان شروع کار با استقبال زیادی از سوی چهره های برجسته و سلبریتی ها همراه شد. اگر به محصولات منحصر به فرد و خاص علاقمند هستید، یورک ویل ویج مکان خوبی برای خرید خواهد بود.

می توانید در این مجموعه کیف، کفش و لباس های مجلسی را ببینید که شاید تا کنون در هیچ کجای جهان شبیهش را هم ندیده باشید. اگر در پی خوراکی و مواد غذایی ارگانیک هستید، میتوانید به طبقه بالای این مجموعه تجاری مراجعه کنید. یورک ویل ویج سالن های ورزشی یوگا، اسپینینگ و… را در بر گرفته است. خلاصه که مرکز خرید یورک ویل ویج یک مجموعه لوکس و بی نظیر است که قطعا از مراجعه به آن راضی خواهید شد.

آشنایی با بازار سنت لورنس

اگر در پی بهترین مواد غذایی هستید، به بازار سنت لورنس مراجعه کنید. در این بازار سرپوشیده باکیفیت ترین گوشت ها، لبنیات و غذاهای دریایی عرضه می شود. این بازار معروف در جنوب شرق تورنتو واقع شده است و قدمت آن به سال 1803 میلادی باز می شود. مهم نیست که در پی چه نوع خوراکی باشید، فقط کافیست به این بازار قدیمی سری بزنید. این مجموعه سرپوشیده مخلوطی از بهترین و باکیفیت ترین خوراکی های حال حاضر جهانست.

جهت بازدید بهترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور ارمنستان مقرون به صرفه
  • تور گرجستان
منبع: دلتابان
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1507

به "مراکز خرید تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید