مقاله: 15 فیلم برتر کریستین بیل؛ از شوالیه تاریکی تا روانی آمریکایی

به گزارش تور فرانسه، کریستین بیل در فیلم سینمایی دشمنان ملت نقش ملوین پرویس مامور اف بی آی را ایفا می نماید که میخواهد در دهه 1930 جان دیلینجر، خلافکار معروف آمریکایی را دستگیر کند.

مقاله: 15 فیلم برتر کریستین بیل؛ از شوالیه تاریکی تا روانی آمریکایی

مشت زن فیلمی بود که کریستین بیل را به جایزه اسکار رساند. فیلم درباره زندگی یک بوکسور حرفه ای به نام میکی وارد (با بازی مارک والبرگ) و برادر عظیمتر او دیکی اکلوند است؛ بیل نقش اکلوند را در این فیلم برعهده دارد. دیکی نیز در گذشته بوکسور بوده و حال برادر کوچکترش را برای حضور در مسابقات جهانی تمرین می دهد.

کریستین بیل یکی از بازنمایی های نسبتا سرراست تر شخصیت دیلن در این فیلم به حساب می آید. او نقش جک رولینز را برعهده دارد؛ یادآور دوران تمرکز دیلن بر ترانه های فولکلور که گویی صدای پالایش شده نسل خود بود. بیل پیروز می گردد وجوه عجیب شخصیتی دیلن را در این دوره نمایش دهد و بعد به شکلی هوشمندانه به دوران تولد دوباره دیلن تغییر فاز دهد.

فیلم براساس یکی از عملیات های واقعی اف بی آی ساخته شده و کریستین بیل برای ایفای نقش در آن از طرف بسیاری از منتقدان و مخاطبان تحسین شد. این بازیگر در عین حال دومین نامزدی خود در جوایز اسکار و گلدن گلوب را نیز بابت حضور در همین اثر سینمایی تجربه کرد.

منبع مقاله: 15 فیلم برتر کریستین بیل؛ از شوالیه تاریکی تا روانی آمریکایی

انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1354

به "مقاله: 15 فیلم برتر کریستین بیل؛ از شوالیه تاریکی تا روانی آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 15 فیلم برتر کریستین بیل؛ از شوالیه تاریکی تا روانی آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید