مقایسه کوالالامپور و لنکاوی

به گزارش تور فرانسه، مالزی جزایر عجیب و غریبی داشته و این جزایر به خاطر آب‌های شفاف و صخره‌های مرجانی رنگارنگ مقصد محبوب غواصان است. لنکاوی، کوالامپور و پنانگ از پرطرفدارترین مقاصد گردشگران برای سفر می‌باشد.

مقایسه کوالالامپور و لنکاوی

کوالالامپور که در بخش شرقی است بیشتر روزهای سال بارانی است. میانگین دمای هوا بین 22 تا 35 درجه می‌باشد. مالزی جزایر عجیب و غریبی نیز دارد. این جزایر به خاطر آب‌های شفاف و صخره‌های مرجانی رنگارنگ مقصد محبوب غواصانی از تمام دنیا هستند. مهم‌ترین این جزایر شامل لنکاوی، جزایر پرهنتیان، جزیره تیامون، جزیره ردانگ، جزیره مابول، جزیره سیپادان، جزیره تنگول، پنانگ، جزیره کاپاس، جزیره پانگکور می‌شود. البته برای رفتن به این جزایر به شما توصیه می‌کنیم با تور لنکاوی همراه شوید.

لنکاوی برای گردشگران جاذبه‌های بسیاری دارد. بزرگ‌ترین جزیره آن جزیره پولائو لنکاوی است که جزیره افسانه‌ای لقب گرفته است. یکی از جاذبه‌های مهم کوالالامپور برج‌های دوقلوی پتورناس به بلندای حدود 452 متر است که 88 طبقه دارد.

غار میمون‌ها از اماکن مقدس هندوها در کوالالامپور است با پله‌های بسیار و مجسمه‌ای بزرگ از الهه‌ای هندو و چند معبد کوچک. این مکان صخره‌ای است با 3 غار آهکی  که اصلی‌ترین آنها در انتهای پله‌ها است و معبد اصلی در آن قرار دارد. 

مجمع الجزایر لنکاوی از بقیه شناخته‌شده‌‌تر است که با حدود 100 جزیره در نزدیکی مرز تایلند در دریای آندامان قرار گرفته است. لنکاوی برای گردشگران جاذبه‌های بسیاری دارد. بزرگ‌ترین جزیره آن جزیره پولائو لنکاوی است که جزیره افسانه‌ای لقب گرفته است. این جزیره منطقه‌ای آزاد و معاف از هزینه‌های گمرک است و به همین علت دست‌کم باید 48 ساعت در آنجا اقامت داشته باشید تا از مزایای آن لذت ببرید.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 202

به "مقایسه کوالالامپور و لنکاوی" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقایسه کوالالامپور و لنکاوی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه کوالالامپور و لنکاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید