میت رامنی: ترامپ تا سرانجام مبارزه را ادامه می دهد

به گزارش تور فرانسه، تارنمای خبری نشریه هیل در گزارشی با اشاره به مصاحبه جدید میت رامنی سناتور جمهوری خواه و از منتقدان ترامپ در مورد پیروزی بایدن به نقل از وی نوشت: ترامپ کاری به حقیقت ماجرا ندارد و نباید انتظار داشت شبانه و بی سر و صدا کنار رود.

میت رامنی: ترامپ تا سرانجام مبارزه را ادامه می دهد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از این نشریه آمریکایی، میت رامنی سناتور جمهوری خواه گفت: نباید انتظار داشت پس از آنکه دونالد ترامپ روز های بعد از انتخابات را صرف طرح ادعا های دروغین در مورد پیروزی خود و زیر سوال بردن سلامت آرای پستی کرد حالا شبانه و بی سر و صدا برود.

رامنی در مصاحبه ای با سی ان ان تاکید نمود: ترامپ پس از اعلام پیروزی جو بایدن رییس جمهوری منتخب در روز شنبه، تا آخر ادامه خواهد داد.

وی در ادامه اضافه کرد: شما قصد تغییر ماهیت ذاتی ترامپ را که ندارید. او همان است که بود و کاری با حقیقت ندارد و بنابراین می خواهد تا سرانجام مبارزه را ادامه دهد.

رامنی که تنها سناتور حزب جمهوری خواه بود که در جریان محاکمه استیضاح ترامپ به حذف وی رای مثبت داد، گفت که رییس جمهوری کنونی آمریکا پس از آنکه همه راه ها را امتحان کرد و خسته شد شکست را می پذیرد. اما انتظار نداشته باشید که او شبانه و بی سر و صدا برود. او این کار را نمی کند.

رامنی این اظهارات را یک روز پس از پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری بر زبان آورد. از زمان این پیروزی، ترامپ با طرح ادعا های بی اساس تقلب از سخنرانی و تایید شکست خود در انتخابات خوداری نموده است.

کارزار انتخاباتی ترامپ که از ماه ها پیش ادعای تقلب در رای گیری پستی را مطرح نموده بود، حالا چندین پرونده برای طرح شکایت به دادگاه در مورد دستکاری در انتخابات آماده نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 810

به "میت رامنی: ترامپ تا سرانجام مبارزه را ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میت رامنی: ترامپ تا سرانجام مبارزه را ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید