باید سر دموکرات ها را برید

به گزارش تور فرانسه، خبرنگاران؛ رودی جولیانی وکیل شخصی دونالد ترامپ در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز گفت که دموکرات ها به شدت فاسد شده و باید سر این حزب را قطع کرد.

باید سر دموکرات ها را برید

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا؛ رودی جولیانی، وکیل شخصی رئیس جمهور آمریکا که مسئول پیگیری شکایت ستاد ترامپ از تقلب در انتخابات اخیر آمریکا است، دیشب (29 آبان) گفت: حزب دموکرات را کلینتون به سرقت برد و از آن موقع فاسدتر و فاسدتر و فاسدتر شد. یکی باید سر آن را قطع کند.

وی اضافه کرد که یک شرکت انتخاباتی آلمانی در جریان انتخابات اخیر به ستاد جو بایدن گفته بود که نامزد دموکرات ها خیلی عقب است و بهتر است که رأی بسیار بیشتری فراهم نمایند.

جولیانی ضمن آنکه دموکرات ها را متهم کرد که حدوداً 2 میلیون رأی را در انتخابات اخیر دزدیده اند، گفت: این افراد می خواهند ما را نابود نمایند. انسان های بسیار بد سیرتی هستند. دموکرات های عادی نیستند.

لازم به ذکر است که پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و با وجود قطعیت پیروزی بایدن، دولت ترامپ فرآیند انتقال قدرت را شروع نکرده و ستاد انتخاباتی وی نیز در حال پیگیری شکایاتی در خصوص تقلب در انتخابات است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 837

به "باید سر دموکرات ها را برید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید سر دموکرات ها را برید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید