نباید نگاه توریستی به سینما داشته باشیم ، اصرار داشتم فیلم ساده بسازم

به گزارش تور فرانسه، صلواتی که با فیلم سینمایی پدران در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر حضور داشت گفت: اصرار داشتم فیلم ساده و سر راستی بسازم هرچند ممکن است به آن انگ یک کار تلویزیونی بزنند.

نباید نگاه توریستی به سینما داشته باشیم ، اصرار داشتم فیلم ساده بسازم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات انواع ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

محمد صلواتی، کارگردان فیلم سینمایی پدران که در جشنواره سال جاری فیلم فجر در بخش نگاه نو حضور داشت به خبرنگار فرهنگی خبرنگاران گفت: مساله و موضوع پدران اختلاف نسل هاست و البته فیلمنامه این کار مربوط به 5 سال پیش بود که ای کاش همان موقع ساخته می شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فیلم را در همدان جلوی دوربین برده، گفت: نگاه من در فیلمسازی خیلی توریستی نیست و به فکر مخاطب عام هستم ما تمام کوشش خود را انجام دادیم که همدانی ها را آدم های شریفی نشان دهیم و به فیلم رنگ و بوی همدانی دادیم، تا به جذابیت کار اضافه گردد و از فضای تهران خارج شویم، ولی باز اگر پیروز نبودیم، از همه عذرخواهی می کنم.

وی در پاین درباره ساختار فیلم پدران گفت: اصرار داشتم فیلم ساده و سر راستی بسازم هرچند ممکن است به آن انگ یک کار تلویزیونی بزنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 119

به "نباید نگاه توریستی به سینما داشته باشیم ، اصرار داشتم فیلم ساده بسازم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید نگاه توریستی به سینما داشته باشیم ، اصرار داشتم فیلم ساده بسازم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید