هتل هیلتون آرکادیا پوکت

به گزارش تور فرانسه، هتل هیلتون آرکادیا پوکت (Hilton Phuket Arcadia)، یکی از برترین هتل‌های 5 ستاره با قیمتی ارزان و امکاناتی عالی در تایلند است. این هتل با خدمات، امکانات و قیمتی که دارد می‌تواند در لیست بهترین اقامت‌ها در پوکت باشد.

هتل هیلتون آرکادیا پوکت

هتل 5 ستاره هیلتون آرکادیا پوکت (Hilton Phuket Arcadia)، در منطقه کارن بیچ (Karon Beach) قرار گرفته است. هیلتون آرکادیا در نزدیکی 2 جاذبه توریستی Fantasea theme park و Chalong Temple و 5 کیلومتری وات چالونگ قرار گرفته و فاصله  فرودگاه تا هتل تنها 45 دقیقه است. این هتل با باغ‌های سبز و خرم گرمسیری احاطه شده و اتاق‌های آن همگی رو به مناظر زیبای دریایی هستند. برای تجربه یک اقامت عالی در تور پوکت ارزان این هتل را انتخاب نمایید.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل هیلتون آرکادیا پوکت

ساحل اختصاصی، ورزش های آبی موتوری و غیرموتوری، جکوزی، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر ویژه کودکان، پارک آبی، سونا، مرکز آب درمانی، ماساژ، سالن بازی کودکان، تیم انیمیشن، باشگاه بدنسازی، تنیس، اجاره دوچرخه، بیلیارد، گلف/مینی گلف و بولینگ از امکانات ورزشی این هتل هستند.

امکانات و خدمات رفاهی هتل هیلتون آرکادیا پوکت

ترانسفر فرودگاهی، پذیرش شبانه روزی، ورود حیوانات، رستوران، کافی شاپ و بار، آسانسور، کافی نت، سالن زیبایی، خشکشویی، صندوق امانات، پارکینگ، سینما، فروشگاه، سرویس نگهداری کودکان، سالن کنفرانس و خدمات پزشکی از خدمات رفاهی این هتل هستند.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 204

به "هتل هیلتون آرکادیا پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هیلتون آرکادیا پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید