همکاری بیش از 160 جهادگر کارآفرین با کمیته امداد

به گزارش تور فرانسه، خدمی گفت: در حال حاضر 2 هزار کارشناس اشتغال و بیش از 160 نفر جهادگر کارآفرین به صورت مستمر با کمیته امداد همکاری دارند.

همکاری بیش از 160 جهادگر کارآفرین با کمیته امداد

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

خادمی معاون اجرایی معاونت اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت وگو با خبرنگار ، اظهار کرد: سال گذشته حدود یک سوم اشتغال کشور توسط کمیته امداد ایجاد شد.

او با بیان اینکه سال جاری در صورتی که شبکه بانکی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به خانواده های تحت حمایت را به طور کامل اجرا کند، آمار اشتغال کمیته امداد بیش از 170 هزار شغل خواهد بود، گفت: در حال حاضر 2 هزار کارشناس اشتغال و بیش از 160 نفر جهادگر کارآفرین به صورت مستمر با کمیته امداد همکاری دارند.

خادمی ادامه داد: راه اندازی کانون خیرین کارآفرین در 31 استان کشور در دستور کار است و مقدمات این طرح در 11 استان کشور صورت گرفته است.

او گفت: در حال حاضر 1380 نفر راهبر شغلی، بیش از 1600 طرح راهبری را با مشارکت همکاران ما در سراسر کشور ثبت نموده اند که 1300 طرح با ظرفیت اشتغال بیش از 57 هزار فرصت شغلی مصوب شده و در دست اجرا است.

معاون اجرایی معاونت اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه کانون خیرین کارآفرین محلی است که کارآفرینان نیکوکار هر استان یا عموم مردم علاقه مند به انجام کار خیر در حوزه اشتغال، عضو این کانون شده و به وسیله آن به ایجاد، توسعه و پایدارسازی اشتغال نیازمندان یاری می نمایند، گفت: راهبران شغلی در واقع افراد کارآفرین و متخصصان یک کسب و کار معین هستند که مشاوره و آموزش لازم در رابطه با چگونگی خریداری مواد اولیه، فراوری با کیفیت، فروش محصول نهایی و ... را در خصوص هر کسب و کار به مددجویان ارائه داده و زنجیره ارزش آن شغل را توسعه می دهند.

معاون اجرایی معاونت اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) توضیح داد: راه اندازی این صندوق یک گام بلند عملیاتی به سمت بهبود فضای کسب و کار برای محرومان است که در قالب آن، در سال اول برای 10 هزار زن سرپرست خانوار ضمانت نامه بانکی صادر خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 298

به "همکاری بیش از 160 جهادگر کارآفرین با کمیته امداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری بیش از 160 جهادگر کارآفرین با کمیته امداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید