بهترین تور ترکیه: وزارت خارجه ترکیه نشست کشورهای اروپایی در خصوص قبرس را محکوم کرد

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، سخنگوی وزارت خارجه ترکیه طی سخنانی به بیانیه اختتامیه نشست سران کشورهای جنوب اروپا در مورد قبرس شمالی (ترک نشین) واکنش نشان داده و آن را محکوم کرد.

بهترین تور ترکیه: وزارت خارجه ترکیه نشست کشورهای اروپایی در خصوص قبرس را محکوم کرد

بهترین تجربه سفر را با بهترین تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

بر اساس این گزارش، تانژو بیلگیچ سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه ضمن اعتراض به مسائل مطرح شده در خصوص مدیترانه شرقی، قبرس و مهاجرت غیرقانونی در بیانیه پایانی مشترک کشورهای جنوب عضو اتحادیه اروپا، رویکرد این کشورها نسبت به این مسائل را یک جانبه و غیر واقع بینانه دانست.

بیلگیچ گفت: کشورهای عضو اتحادیه اروپا و امضا نماینده بیانیه فوق که تحت اسم همبستگی، به صورت کورکورانه از خط یونان و بخش روم (یونانی) نشین قبرس پیروی می نمایند را به ترک رویکرد یک طرفه و جانبدارانه خود فرا می خوانیم.

گفتنی است روز گذشته سران 9 کشور جنوبی عضو اتحادیه اروپا شامل فرانسه، کرواسی، اسپانیا، ایتالیا، مالت، پرتغال، اسلوونی، یونان و بخش یونانی نشین قبرس با موضوع آنالیز شرایط حقوقی قبرس شمالی ترک نشین در آتن گردهم آمده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1331

به "بهترین تور ترکیه: وزارت خارجه ترکیه نشست کشورهای اروپایی در خصوص قبرس را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تور ترکیه: وزارت خارجه ترکیه نشست کشورهای اروپایی در خصوص قبرس را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید