(ویدیو) خلاصه بازی پدیده 2 - 1 تراکتور 5 تیر 00

به گزارش تور فرانسه، تیم های فوتبال پدیده و تراکتور در روز دوم از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر از ساعت 20:30 در استادیوم امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند که این ملاقات با پیروزی 2 بر یک پدیده سرانجام یافت. حسین مهربان در دقیقه 51 و امین قاسمی نژاد (پنالتی 86) زننده گل های پدیده بودند و علی فتحی در دقیقه 70 گل تراکتور را به ثمر رساند.

(ویدیو) خلاصه بازی پدیده 2 - 1 تراکتور 5 تیر 00

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ فلایر از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

پدیده که حدود 70 دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی می کرد، توانست دست به کار بزرگی بزند و تراکتور را در یک ملاقات پربرخورد شکست دهد تا 31 امتیازی گردد و با یک پله صعود در جدول در رتبه هشتم جدول قرار بگیرد. تراکتور هم با همان 33 امتیاز در رتبه هفتم باقی ماند.

امیر عرب براقی قضاوت این ملاقات را برعهده داشت که میلاد فخرالدینی از تراکتور و علی نعمتی، یوسف وکیا ، میلاد فراهانی و امیرحسین کریمی از پدیده را با کارت زرد جریمه کرد. در دقیقه 20 علی نعمتی پشت محوطه جریمه پدیده روی بازیکن تراکتور مرتکب خطا شد که با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1247

به "(ویدیو) خلاصه بازی پدیده 2 - 1 تراکتور 5 تیر 00" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدیو) خلاصه بازی پدیده 2 - 1 تراکتور 5 تیر 00"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید