پرسپولیس در آستانه جریمه کسر امتیاز

به گزارش تور فرانسه، باشگاه پرسپولیس در کوشش است طلب 784 هزار یورویی برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کند. مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس روز گذشته (شنبه) در میان طرفداران معترض که مقابل باشگاه حضور یافته بودند، اظهار داشت 350 هزار یورو از این پول آماده است و سعی می نماید بقیه مطالبات برانکو را نیز در روزهای آینده فراهم و به حساب این مربی واریز کند.

پرسپولیس در آستانه جریمه کسر امتیاز

این در شرایطی است که مهلت دوباره باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو امروز تمام می گردد و فیفا محتمل است جرائم سنگینی را برای باشگاه پرسپولیس در نظر بگیرد.

دارو بوشیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ درباره جرائم احتمالی باشگاه پرسپولیس و آخرین شرایط این پرونده گفت: هنوز خبری از باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات نیست. ضرب العجل قبلی فیفا هم برای این موضوع یک ماه پیش (11 سپتامبر) بود و بعد از آن باشگاه از ما فرصت 20 تا 30 روزه خواست که این فرصت امروز (یکشنبه-20 مهرماه) به سرانجام می رسد.

وی در خصوص جرائم احتمالی باشگاه پرسپولیس عنوان نمود: قاعدتاً باید به صورت اتوماتیک تنبیهات بعدی فیفا اعمال گردد، اما باید منتظر تصمیم نهایی این نهاد باشیم.

وکیل برانکو ایوانکوویچ درباره اینکه به نظرش تنبیه بعدی فیفا علیه باشگاه پرسپولیس چه خواهد بود، گفت: احتمالاً تصمیم فیفا کسر امتیاز خواهد بود، اما همانطور که گفتم باید منتظر تصمیم نهایی باشیم.

منبع: فرارو
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 780

به "پرسپولیس در آستانه جریمه کسر امتیاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در آستانه جریمه کسر امتیاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید