400 هزار دلار دیگر به حساب برانکو نشست، اسماعیل خلیل زاده برای پرداخت پول شفر راهی ترکیه شد

به گزارش تور فرانسه، خبرگزاری خبرنگاران- باشگاه پرسپولیس که تا به امروز 660 هزار یورو به حساب سرمربی اسبق خود واریز کرده و قرار است هفته آینده هم 124 هزار یورو دیگر به این مربی پرداخت کند تا با برانکو تسویه حساب کرده باشد.

400 هزار دلار دیگر به حساب برانکو نشست، اسماعیل خلیل زاده برای پرداخت پول شفر راهی ترکیه شد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس از روز گذشته دو قسط از مطالبات 784 هزار یورویی برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کرده است. دارو بوشیچ، وکیل سرمربی کروات خبر داد امروز هم 400 هزار یوروی دیگر به حساب موکل وی واریز شده و انتظار دارد با توجه به اینکه پرسپولیس مبلغ 410 هزار دلار به حساب برانکو در عمان انتقال داده تا سرانجام امشب 10 هزار دلار باقی مانده هم به حساب وی بنشیند.

باشگاه پرسپولیس که تا به امروز 660 هزار یورو به حساب سرمربی اسبق خود واریز کرده قرار است هفته آینده هم 124 هزار یورو دیگر به این مربی پرداخت کند تا با برانکو تسویه حساب کرده باشد. باشگاه پرسپولیس علاوه بر پرداخت این پول باید جریمه 60 هزار فرانکی هم به فیفا بدهد تا پنجره نقل و انتقالاتی اش باز شود.

جلسه ای امروز با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای با اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و سیدجلال حسینی به نمایندگی بازیکنان برگزار و درخصوص مسائل و مسائل باشگاه پرسپولیس بحث و مصاحبه شد.در این جلسه 3 ساعته نمایندگان باشگاه پرسپولیس به بیان مسائل تیم پرداختند و مسائل به صورت شفاف بررسی شد.

طی صحبت های بعمل آمده قرار شد که آخرین قسط مطالبات برانکو ایوانکویچ هفته آینده پرداخت شود و تامین منابع برای پرداخت بقیه مطالبات بازیکنان در اولویت قرار گرفته و پرداخت شود تا با حفظ فضای همدلی باشگاه تیم پرسپولیس با قدرت و آرامش در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند. هیات مدیره باشگاه در این جلسه از حمایت کارگزار باشگاه که کمک های مالی لازم برای پرداخت ها کرده است تقدیر و تشکر کرد.

همان طور که شب گذشته مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با مسئولان استقلال جلسه ای را برگزار کرد امروز هم این نشست با مسئولان پرسپولیس اجرا شده است. این جلسه بعد از ظهر امروز در وزارتخانه بین مسعود سلطانی فر و مدیران پرسپولیس با موضوع حواشی چند روز اخیر برگزار شده است.

- اسماعیل خلیل زاده راهی ترکیه شد. اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال برای بررسی راه های انتقال پول شفر راهی ترکیه شد. اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از جلسه شب گذشته با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بامداد امروز راهی ترکیه شد. وی برای بررسی راه های انتقال پول شفر به این کشور رفت تا بتواند مشکل انتقال این پول را حل نماید.

باشگاه استقلال باید مبلغ 613 هزار دلار به این مربی آلمانی بدهد تا پرونده شکایت این مربی بسته شود. یکی از دلایل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال شکایت شفر است. البته باشگاه استقلال باید پول میلیچ، جباروف و ایسما را هم پرداخت کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 768

به "400 هزار دلار دیگر به حساب برانکو نشست، اسماعیل خلیل زاده برای پرداخت پول شفر راهی ترکیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "400 هزار دلار دیگر به حساب برانکو نشست، اسماعیل خلیل زاده برای پرداخت پول شفر راهی ترکیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید