پنج عادت طبیعی برای مقابله با بوی نامطبوع بدن

به گزارش تور فرانسه، برای تمام انسانها اهمیت دارد که بدنشان بوی خوبی بدهد بویژه زمانی که یک قرار دیدار مهم یا سرنوشت ساز دارند و به همین دلیل بسیاری از آنها هزینه های زیادی صرف تهیه عطر و اسپری مناسب می نمایند تا این نیازشان تامین گردد

پنج عادت طبیعی برای مقابله با بوی نامطبوع بدن

پنج عادت طبیعی برای مقابله با بوی نامطبوع بدن

برای تمام انسانها اهمیت دارد که بدنشان بوی خوبی بدهد بویژه زمانی که یک قرار دیدار مهم یا سرنوشت ساز دارند و به همین دلیل بسیاری از آنها هزینه های زیادی صرف تهیه عطر و اسپری مناسب می نمایند تا این نیازشان تامین گردد.

هرچند دئودورانت ها و اسپری ها می توانند تا حدودی مشکل بوی نامطبوع بدن را حل نمایند اما در این مقاله به 5 عادت طبیعی و سالم اشاره شده است که انجام آنها می تواند به شما یاری کند تا به طور معمول و طبیعی بدنتان بوی خوب بگیرد. در این مقاله آمده است:

1- با تمرینات یوگای گرم، خود را از بوی نامطبوع بدن خلاص کنید. کارشناسان تاکید دارند که تعریق برای بدن مفید و لازم است چون مواد سمی را دفع می نماید بنابراین به جای استفاده از محصولات دئودورانت حاوی مواد شیمیایی سمی و فلزات سنگین مثل آلومینیوم که برای بدن مضر هستند و مانع از فرآیند طبیعی تعریق می شوند بهتر است انجام تمرینات یوگای گرم را در دستور کار روزانه خود قرار دهید تا به طور منظم در طول این تمرینات عرق کنید و پس از دوش گرفتن در باقی ساعات روز از بوی نامطبوع عرق خلاص شوید.

2- بعضی از روزها را بدون گوشت قرمز سپری کنید. یکی از عواملی که موجب بروز بوی نامطبوع بدن می گردد مصرف گوشت قرمز است. گوشت قرمز پس از هضم شدن مواد سمی خاصی را به وسیله روده بزرگ به داخل جریان خون آزاد می نماید و به همین دلیل اگر هر روز و مداوم از این پروتئین استفاده گردد به تشدید بوی بد بدن یاری می نماید لذا توصیه می گردد که بعضی از روزها از خوردن گوشت قرمز امتناع کنید.

3- یک رژیم غذایی گیاهی در واقع یک خوشبونماینده طبیعی است. هرچه اندازه مواد گیاهی موجود در رژیم غذایی روزانه بیشتر باشد به علت اینکه گیاهان ترکیبات پاک نماینده ای مثل کلروفیل و فیتوریزمغذی ها دارند، بدن خوشبوتر می گردد چون این ترکیبات بدن را از داخل تمیز و پاکسازی می نمایند. گیاهان معطر مثل نعنا و رزماری از این نظر بسیار مفید و کاربردی هستند.

4- سیر و پیاز از عوامل تشدید نماینده بوی نامطبوع بدن هستند. این دو گیاه خوراکی با وجود مفید بودن اما متاسفانه بوی شدیدی دارند که حتی تا چند روز بعد از مصرف می توانند در ایجاد بوی شدید بدن تاثیر داشته باشند. سیر و پیاز گازهای سولفوری فراوری می نمایند که پس از جذب این گاز وارد جریان خون شده و به وسیله ریه ها و منفذهای پوستی آزاد می شوند.

5- از مصرف الکل بپرهیزید. تردید نکنید که مصرف نوشابه های الکل موجب فراوری بوی نامطبوع از بدن می گردد و بعلاوه بوی بد دهان را هم تشدید می نماید.

منبع:پارسی طب

ارسال به وسیله کاربر محترم سایت :mostafavys12

منبع: راسخون
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1345

به "پنج عادت طبیعی برای مقابله با بوی نامطبوع بدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج عادت طبیعی برای مقابله با بوی نامطبوع بدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید