پیشنهادی عجیب در باشگاه استقلال درباره فراز کمالوند

به گزارش تور فرانسه، فراز کمالوند پس از خاتمه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از استقلال جدا شد تا راهنمایی سایپا در هفته های به جامانده رقابت های لیگ برتر را برعهده بگیرد.

پیشنهادی عجیب در باشگاه استقلال درباره فراز کمالوند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فراز کمالوند پس از جدایی از استقلال و پیوستن به سایپا در نتیجه گیری پیروز نبوده است. از طرف دیگر استقلال هم پس از جدایی او شرایط مناسبی ندارد.

آبی پوشان هنگام حضور فراز کمالوند در کنار فرهاد مجیدی از 10 مسابقه خود صاحب 6 پیروزی، 3 مساوی و تنها یک شکست شده بودند ولی بدون حضور این مربی هر دو مسابقه خود پس از بازگشت به تهران را با ناکامی پشت سر گذاشته اند.

کمالوند پس از جدال سایپا مقابل پیکان حرف از جدایی و کناره گیری زد که البته به نظر نمی رسد مسئله چندان جدی باشد و در عمل به مرحله اجرا در آید ولی نکته جالب توجه در این میان، پیشنهادی است که بعضی مسئولان در داخل باشگاه استقلال مطرح نموده اند.

آنها مدعی اند با توجه به اینکه فرهاد مجیدی دانش فراز کمالوند را قبول داشت و انصافاً حضور این مربی به لحاظ تاکتیکی کاملاً برای استقلال مؤثر واقع شده بود، بهتر است شرایط را به گونه ای فراهم نمایند تا اگر کمالوند واقعاً برای ادامه حضور در سایپا دچار تردید شده، این مربی را دوباره به استقلال باز گردانند و از وجودش در هفته های به جامانده رقابت های لیگ برتر استفاده نمایند!

آنها مدعی اند با توجه به اینکه مسابقات به واسطه حضور تیم ملی در پیکارهای انتخابی جام جهانی دچار وقفه می گردد، فرصت بسیار خوبی برای بازسازی در اختیار مربیان استقلال قرار می گیرد و حضور فردی همچون فراز کمالوند می تواند در این مقطع یاری حال گردد.

البته با وجود طرح چنین پیشنهادی، بعید به نظر می رسد این اتفاق در عمل رخ بدهد و مسئله بسیار پیچیده تر از این است که به همین راحتی بتوان آن را عملی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1163

به "پیشنهادی عجیب در باشگاه استقلال درباره فراز کمالوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهادی عجیب در باشگاه استقلال درباره فراز کمالوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید