ژاپن و چین تایپه حریفان خود را شکست دادند

به گزارش تور فرانسه، سومین روز مرحله نهایی مسابقات انتخابی والیبال قهرمانی دنیا در گروه B قاره آسیا به میزبانی شهر کانبرای استرالیا با برد تیم های چین تایپه و ژاپن برابر حریفان پیگیری شد.

ژاپن و چین تایپه حریفان خود را شکست دادند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان دنیا 10 تا 30 سپتامبر 2018 (19 شهریور تا 8 مهرماه 1397) با حضور 24 تیم به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار می گردد.

مرحله دوم یا نهایی مسابقات والیبال انتخابی مردان دنیا در قاره آسیا در دو گروه به صورت گروهی برگزار می گردد که گروه (A) به میزبانی ایران انجام می گردد و گروه (B) به میزبانی استرالیا در حال برگزاری است.

مسابقات گروه B آسیا از روز چهارشنبه با حضور پنج تیم استرالیا، ژاپن، چین تایپه، تایلند و نیوزلند در شهر کانبرای استرالیا شروع شد. در سومین روز این رقابت ها، تیم های چین تایپه و ژاپن حریفان خود (نیوزلند و تایلند) را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند. تیم استرالیا میزبان این رقابت ها نیز استراحت داشت.

تیم ژاپن به سومین برد خود در این رقابت ها دست یافت و بخت نخست صعود به رقابت های دنیای شد و تیم نیوزلند نیز با پذیرش سومین شکست دیگر امیدی برای صعود نخواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 123

به "ژاپن و چین تایپه حریفان خود را شکست دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن و چین تایپه حریفان خود را شکست دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید