کاراته کاهای کردستانی عنوان سومی سوپر لیگ کشور را کسب کردند

به گزارش تور فرانسه، سهیلا چراغی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: آئین اختتامیه رقابت های سوپر لیگ سبک های آزاد و کنترلی و لیگ برتر کاراته بانوان کشور در سال 98 که به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، در تهران برگزار و کاپ تیم های برتر به آنها اهدا شد.

کاراته کاهای کردستانی عنوان سومی سوپر لیگ کشور را کسب کردند

وی افزود: تیم کاراته بانوان استان کردستان با ترکیب 18 کاراته کا در این رقابت ها حضور پیدا کرد و با اعلام نتایج این مسابقات از سوی فدراسیون همراه با نماینده استان فارس جایگاه سوم مشترک را کسب کرد.

وی گفت: بانوان کاراته کا کردستان با کسب 15 امتیاز تیمی ،57 امتیاز کومیته، 16 امتیاز کاتا و مجموع 73 امتیاز انفرادی جایگاه سوم را از آن خود کرد.

رئیس هیأت کاراته کردستان گفت: شینا جوی، آرینا ایرجی، تارا محمدی، فاطمه ساعدی، ژینا امیری، نگین نبات پور، شیما صیدی، گل افروز قهرمانی، تینا چیلکه، صبا حسینی، فاطمه قاسمی پور، روژان حیدریان، تسکین امینی، بهار حسینی، بهنوش قاسمی، هنگامه بی غم، غزل قائم پرست و آیدا ناصری در ترکیب تیم کاراته بانوان کردستان در این دوره از مسابقات به میدان رفتند.

وی افزود: نگار حسینی به عنوان سرمربی، سمیه معزی، الناز رحیمی و رؤیا زندی در کسوت مربی و سعدیه پرکالیان و پروین ساعدی نیز به عنوان سرپرست تیم کردستان را همراهی کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 983

به "کاراته کاهای کردستانی عنوان سومی سوپر لیگ کشور را کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته کاهای کردستانی عنوان سومی سوپر لیگ کشور را کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید