کاشمر نیازمند توجه بیشتر در توزیع اعتبارات حوزه زیارت است

به گزارش تور فرانسه، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، کاشمر نیازمند توجه بیشتر در توزیع اعتبارات حوزه زیارت است.

کاشمر نیازمند توجه بیشتر در توزیع اعتبارات حوزه زیارت است

امیر دایی صراف در جلسه کمیته برنامه ریزی کاشمر با بیان اینکه کاشمر شهری زیارتی و سیاحتی است، اظهار کرد: کاشمر سالانه میزبان زائران و مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است که از این رو نیازمند توجه بیشتر در توزیع اعتبارات در حوزه زیارت است.

فرماندار کاشمر گفت: سعی شده با توجه به اینکه حوزه اشتغال و آموزش های فنی و حرفه ای مورد تاکید و نیاز جامعه است این حوزه در توزیع اعتبارات مورد توجه قرار گیرد.

وی اعلام نمود: امید است از اعتبارات توسعه متوازن بتوانیم بخش های اولویت دار و ضرورت های شهرستان کاشمر را تأمین اعتبار نماییم.

دایی صراف گفت: اعتبارات تخصیص یافته در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان با توجه به جمعیت کاشمر و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی از شهرستانهای مجاور، جوابگوی نیاز این حوزه نیست.

فرماندار کاشمر بدون اشاره به میزان اعتبارات توزیع شده حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان گفت: حوزه بهداشت و درمان کاشمر علاوه بر زیر پوشش داشتن بیماران این منطقه، افزون بر 380 هزار نفر جمعیت از شهرستانهای مجاور را نیز جوابگویی می کند.

وی اعلام نمود: باید از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در توزیع اعتبارات حوزه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر با توجه به نیازهای این منطقه بازنگری شود.

دایی صراف اظهار کرد: اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای شهرستان امسال برای 63 پروژه، 260 میلیارد و 330 میلیون ریال تخصیص یافته که این میزان 5.5 میلیارد تومان نسبت به اعتبارات پارسال رشد داشته است.

منبع: همگردی
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1630

به "کاشمر نیازمند توجه بیشتر در توزیع اعتبارات حوزه زیارت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشمر نیازمند توجه بیشتر در توزیع اعتبارات حوزه زیارت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید