کلانتری: وزارت علوم از دانشجویان کارآفرین با پرداخت تسهیلات و مهارت افزایی حمایت می کند

به گزارش تور فرانسه، معاون فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه سمنان از حمایت این وزرات خانه از دانشجویان کار آفرین در قالب پرداخت تسهیلات و مهارت افزایی آنان خبر داد.

کلانتری: وزارت علوم از دانشجویان کارآفرین با پرداخت تسهیلات و مهارت افزایی حمایت می کند

به گزارش خبرنگار استانهای خبرنگاران،عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم ، تحقیقات و فناوری در جریان بازدید از بازارچه کارآفرینی دانشگاه های سمنان که در دانشگاه سمنان برگزار شد گفت: این بازارچه تجلی شاخص محیط پر نشاط دانشگاهی و ظرفیت بزرگ بدنه دانشجویی در حوزه کار آفرینی و اشتغال است که باید برای دانشجویان کار آفرین برنامه ریزی های خوبی داشت تا شکوفا شوند.

کلانتری با اشاره به شعار سال و سیاستگذاری وزارت علوم افزود: با هم افزایی بین معاونت فناوری و نوآوری و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مجموعه های دانشجویی که در حوزه های فناوری، علمی و حوزه های کار آفرینی و اشتغال مشغول به فعالیت هستند مورد حمایت معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم قرار می گیرند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم گفت: این حمایت ها در قالب طرح دستیار فناوری، هسته های فناوری و شکل گیری زنجیره اکوسیستم علمی و فناوری در سطح دانشجویی انجام می شود تا انجمن های علمی سطح فناوری خود را افزایش دهند و وارد اکوسیستم تولید و اشتغال شوند تا هم آینده شغلی باثبات تری داشته باشند و هم نقش دانشگاه در تولید و اشتغال پر رنگ تر شود.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به دانشجویان کار آفرین شرح داد: این تسهیلات از طریق معاونت فناوری وزارت علوم پرداخت می شود و ماهیانه بر اساس سطح تحصیلات دانشجویان فرق دارد.

وی همچنین اجرای طرح مهارت افزایی و استفاده از ظرفیت های مشاوره ای برای رشد ایده ها و کسب و کار های دانشجویی و ورود به بازار کار را از دیگر برنامه ها به منظور حمایت از دانشجویان کار آفرین برشمرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1616

به "کلانتری: وزارت علوم از دانشجویان کارآفرین با پرداخت تسهیلات و مهارت افزایی حمایت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانتری: وزارت علوم از دانشجویان کارآفرین با پرداخت تسهیلات و مهارت افزایی حمایت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید