یک آمبولانس در اتوبان واژگون شد ، 2 نفر فوتی و مجروح

به گزارش تور فرانسه، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: واژگونی آمبولانس خصوصی تهران در محدوده اتوبان رشت به قزوین، یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.

یک آمبولانس در اتوبان واژگون شد ، 2 نفر فوتی و مجروح

به گزارش خبرنگاران ، حسن اسماعیلی اظهار کرد: مأموریتی که در ساعت 19:20 تاریخ 19 دی ماه به مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین اعلام شد، خبر از واژگونی آمبولانس خصوصی تهران در محدوده اتوبان رشت به قزوین قبل از راهدارخانه می داد.

او دامه داد: به سرعت سه آمبولانس از پایگاه های کوهین، طرازان و آقابابا به همراه ست نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

اسماعیلی عنوان نمود: این حادثه 2 مصدوم داشت، یکی از مصدومین دچار آسیب به ستون فقرات و اندام ها بود که کارشناسان اورژانس برای وی اقدامات پیشرفته درمانی انجام دادند.

بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین، این مسئول اعلام کرد: متأسفانه یک مصدوم دیگر که جوانی حدوداً 28 ساله بود، به دلیل پرت شدن به بیرون از آمبولانس و شدت جراحات وارده در صحنه حادثه فوت شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین در سرانجام اعلام نمود: مصدوم حادثه به وسیله کارشناسان اورژانس طرازان قزوین و ست نجات هلال احمر به بیمارستان رجایی قزوین منتقل شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1723

به "یک آمبولانس در اتوبان واژگون شد ، 2 نفر فوتی و مجروح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک آمبولانس در اتوبان واژگون شد ، 2 نفر فوتی و مجروح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید