یک شرکت برقی به جمع فرابورسی ها پیوست

به گزارش تور فرانسه، شرکت گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا با نماد معاملاتی ومپنا در لیست نرخ های بازار دوم فرابورس ایران درج شد.

یک شرکت برقی به جمع فرابورسی ها پیوست

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، شرکت گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به اسم دویست و شصت و دومین نماد معاملاتی (یکصد و پنجاه و ششمین شرکت در بازار دوم) در لیست نرخ های فرابورس ایران درج شد.

این شرکت که با شماره 11824 در تاریخ 26 اسفند پارسال نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت و در سوم خرداد سال جاری پذیرش شده، با نماد معاملاتی ومپنا در گروه عرضه برق، گاز، بخار و آبگرم و زیرگروه فراوری انتقال و توزیع نیروی برق روی تابلوی بازار دوم فرابوس درج شده است.

شایان ذکر است شرکت گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا (سهامی عام) در سال 1395 تحت شماره ثبت 493518 و شناسه ملی 14005921810 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری تهران با سرمایه اولیه پنجاه میلیون ریال به اسم یکی از واحد های تجاری فرعی شرکت گروه مپنا به ثبت رسید.

با انتقال سهام هشت شرکت نیروگاهی از شرکت گروه مپنا به این هلدینگ، سرمایه شرکت به بیست هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

این شرکت به منظور اصلاح ساختار اقتصادی و با بهره گیری از توان ساخت داخل گروه مپنا، با هدف سرمایه گذاری متمرکز و فعال در صنایع برق و آب و پساب تاسیس شده است. ظرفیت نیروگاهی تحت مدیریت این هلدینگ، حدود 5900 مگاوات مشتمل بر 105 مگاوات انرژی بادی، 2 مگاوات انرژی خورشیدی، 100 مگاوات مقیاس کوچک و 5700 مگاوات نیروگاه حرارتی می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1320

به "یک شرکت برقی به جمع فرابورسی ها پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شرکت برقی به جمع فرابورسی ها پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید