آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی در حوالی میدان شوش

به گزارش تور فرانسه، سخنگوی سازمان آتش نشانی جزئیات حادثه آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی که به اسم انبار از آن استفاده می شد را تشریح کرد.

آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی در حوالی میدان شوش

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار ، اظهار کرد: ساعت 21:36 یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان در خیابان صابونیان، خیابان سمیعی به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و سه ایستگاه به همراه تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این خیابان حوالی میدان شوش است که بیشتر آن ها لوازم خانگی به فروش می رسانند و چند سال گذشته بیشتر به انبار نگه داری این کالا ها تبدیل شده اند. این ساختمان سه طبقه قدیمی که وسعت هر واحد حدود 60 متر است، هم کلا به انبار کاملا پر تبدیل شده است.

ملکی گفت: ظاهرا چیزی که به چشم دیده می گردد، طبقه سوم دچار آتش سوزی شده و طبقه دوم را هم دچار آتش سوزی نموده و در حال سرایت به طبقه پایین بود که آتش نشانان عملیات را شروع کردند و به وسیله نردبان به طبقه سوم نفوذ کردند و از پشت بام و ساختمان هم این کار را انجام دادند.

وی بیان نمود : با توجه به دود زیاد آتش نشانان خود را به محل حادثه رساندند، الان شعله زنی اجرا شده، خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداریم، اما با توجه به کوچکی فضا نیرو ها در حال تخلیه دود و ایمن سازی هستند.

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1300

به "آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی در حوالی میدان شوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی در حوالی میدان شوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید