شروع پروژه بررسی اکوسیستم فوتبال ایران توسط فیفا

به گزارش تور فرانسه، تهران (پانا) - بررسی اکوسیستم فوتبال ایران پروژه ای است که اجرای آن توسط فیفا از 17 ژانویه 2020 شروع شده است.

شروع پروژه بررسی اکوسیستم فوتبال ایران توسط فیفا

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این پروژه برای بهبود تعادل رقابتی بین تیم های ملی از سال 2020 در سراسر دنیا در حال اجرا است. هدف فیفا حمایت از همه فدراسیون ها برای بهبود فرصت های موجود است که در اختیار همه بازیکنان با استعداد و با کیفیت تیم های ملی (زنان و مردان) قرار گیرد.

این برنامه با هدف تشویق فدراسیون ها و لیگ ها برای توسعه استعدادها در تیم های ملی جوانان، آموزشگاه ها و سایر موسسات با عملکرد بالا اجرا می گردد.

فیفا ارزیابی های وسیعی را در این زمینه شروع نموده است که این ارزیابی ها اساس برنامه پشتیبانی گسترده از سال 2021 به بعد خواهد بود و درک بهتری از اوضاع ایران و سراسر دنیا را برای فیفا فراهم می نماید. این پروژه به فیفا اجازه می دهد پشتیبانی های لازم را از هر فدراسیون به عمل آورد. در واقع آنالیز اکوسیستم فوتبال کشور این فرصت را به فدراسیون ایران می دهد که بتواند به یک برنامه مناسب برای توسعه فوتبال در بخش هایی که مد نظر فیفا می باشد برسد.

بروشورهای متعددی نیز از سوی فیفا برای اطلاع رسانی مداوم ارسال شده است. در این ارتباط فدراسیون فوتبال ایران تا کنون 13 آموزشگاه را به فیفا معرفی نموده است. همچنین توسط گروهی از کارشناسان با عملکرد بالا بازدید خواهد شد. همه آموزشگاه ها به طور مساوی آنالیز می شوند و سه آموزشگاه برتر توسط کارشناسان شرکت Double pass بازدید می شوند.

فدراسیون فوتبال ایران پرسشنامه ای که از سوی فیفا تدارک دیده شده بود را با یاری مدیر فنی و کلیه بخش های فدراسیون تکمیل و به فیفا ارسال کرد.

در این ارتباط تا کنون جلسات لازم با بخش های بانوان، فنی، آموزش، فوتبال پایه ، جوانان، کمیته مسابقات و سازمان لیگ با فیفا برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1160

به "شروع پروژه بررسی اکوسیستم فوتبال ایران توسط فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پروژه بررسی اکوسیستم فوتبال ایران توسط فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید