آمادگی خوبی برای تردد مسافران نوروزی و اعمال قوانین هدایت و رانندگی وجود داشت

به گزارش تور فرانسه، نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس از افزایش سفرهای نوروزی به استان یزد اطلاع داد و تاکید نمود: رعایت مسائل امنیتی و ایمنی برای خانواده ها و رعایت اصول و قوانین هدایت و رانندگی از مواردی است که اگر به آنها توجه گردد کمتر شاهد آسیب به خانواده ها و مسافرین خواهیم بود.

آمادگی خوبی برای تردد مسافران نوروزی و اعمال قوانین هدایت و رانندگی وجود داشت

محمدرضا صباغیان بافقی در گفت و گو با خبرنگاران در رابطه با شرایط سفرهای نوروزی به استان یزد، بیان نمود: طبیعتا سفرهای نوروزی با توجه به شرایط بیماری کرونا که تا حدی کنترل شده، نسبت به سال های قبل در طول این ایام تعطیل بیشتر شده و در مورد دید و بازدیدها در بین استان ها و شهرستان ها، شاهد افزایش سفرهای نوروزی بودیم.

نماینده مردم بافق توضیح داد: در حوزه انتخابیه ام نیز از این موضوع استقبال شد و الحمدلله مشکل خاصی وجود نداشت و تقریبا احساس می شد که دستگاه های مربوطه مانند نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها در مسیرها حضور داشتند و آمادگی خوبی در نحوه تردد و اعمال قوانین هدایت و رانندگی داشتند. به هر حال آنچه که در شهرستان ها دیدم آمادگی بود و مشکل خاصی وجود نداشت.

صباغیان در توصیه به مسافران تاکید نمود: در حال حاضر که ساعات آخر تعطیلات نوروز 1401 است مهمترین توصیه می تواند حفظ طبیعت در این ایام باشد. بعلاوه رعایت مسائل امنیتی و ایمنی برای خود خانواده ها و رعایت اصول و قوانین هدایت و رانندگی از دیگر مواردی است که اگر به این موارد توجه گردد هم کمتر شاهد آسیب به خود خانواده ها و مسافرین خواهیم بود و هم به طبیعت و جامعه آسیب کمتری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1591

به "آمادگی خوبی برای تردد مسافران نوروزی و اعمال قوانین هدایت و رانندگی وجود داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی خوبی برای تردد مسافران نوروزی و اعمال قوانین هدایت و رانندگی وجود داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید