آمریکا با طوفان سایبری حملات به زیرساخت ها را شبیه سازی کرد

به گزارش تور فرانسه، مانور امنیت سایبری گسترده با حدود 2000 مشارکت کننده به عنوان نماینده بخش های صنعت خصوصی آمریکا و دولت فدرال آن و همچنین گروه هایی از چندین کشور برگزار و انواع حملات به بخش های مختلف را پوشش داد.

آمریکا با طوفان سایبری حملات به زیرساخت ها را شبیه سازی کرد

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، براین هارل، دستیار اول مدیر امنیت زیرساخت در بیانیه ای گفت، آژانس امنیت زیرساخت و امنیت سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا (CISA) روز آدینه به مانور امنیت سایبری شبیه سازی سه روزه موسوم به گطوفان سایبری با هدف آماده سازی ایالات متحده و کشورهای متحد برای مقابله با گحملات واقعی بالقوه علیه سیستم های حیاتی انتها داد.

هارل این مانور سه روزه با 2000 مشارکت کننده از صنعت خصوصی آمریکا و دولت فدرال و گروه های همکار خارجی را به عنوان گسترده ترین شبیه سازی امنیت سایبری در این کشور توصیف کرد.

این مقام آمریکایی پس از انتها این مانور آموزشی به خبرنگاران گفت: ما مرتبط تر از همواره شده ایم و این بدان معناست که زیرساخت حیاتی کشور ما با خطرات روزافزون از بابت حملات سایبری روبرو است. نمی توان از هیچ سازمان یا آژانس دولتی انتظار داشت که تنهایی با آن برخورد کند و برای همین است که تمرین هایی مانند طوفان سایبری همه را در کنار هم جمع می نماید تا تمرین و رایزنی درباره چگونگی واکنش جمعی به یک حمله سایبری صورت بگیرد. با هر طوفان سایبری، هماهنگی و قابلیت های ما بهتر می گردد و سال جاری هم هیچ تفاوتی نداشت.

به گفته این مقام، این طوفان سایبری برگرفته از قابلیت های دشمنان واقعی در دنیا شامل انواع حملات به بخش های مختلف بود. هارل همچنین اشاره نمود که امنیت انتخابات نوامبر که به تازگی نگرانی هایی را ایجاد نموده است، در این مانور آنالیز نشد.

انتظار می رود این نهاد، گزارشی کامل از یافته هایش براساس مانور طوفان سایبری در آینده نزدیک منتشر کند. آخرین مانور طوفان سایبری در سال 2018 با حدود 1000 مشارکت کننده برگزار شده بود. مقام های آمریکایی به تازگی نسبت به حملات سایبری علیه زیر ساخت های کلیدی این کشور ابراز نگرانی کردند و آژانس امنیت زیرساخت و امنیت سایبری و آژانس امنیت ملی در اواسط ژوئیه یک هشدار مشترک درباره کوشش هایی برای افزایش حملات اعلام کردند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 679

به "آمریکا با طوفان سایبری حملات به زیرساخت ها را شبیه سازی کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "آمریکا با طوفان سایبری حملات به زیرساخت ها را شبیه سازی کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا با طوفان سایبری حملات به زیرساخت ها را شبیه سازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید