اتهام مزدوران سعودی به زنان ربوده شده یمنی کذب محض است

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، حسین العزی معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن به اقدام مزدوران سعودی در ربودن 7 زن یمنی در استان مأرب واکنش نشان داد و این اقدام را به شدت محکوم کرد.

اتهام مزدوران سعودی به زنان ربوده شده یمنی کذب محض است

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: مزدوران سعودی مدعی هستند که زنان ربوده شده اقدام به جاسوسی برای دولت نجات ملی کرده اند و این درحالی است که چنین ادعایی کذب محض است.

معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن همچنین یادآور شد: جامعه جهانی باید در قبال این اقدام مزدوران سعودی در استان مأرب موضع گیری و آن را به شدت محکوم کند. پیشتر نیز سخنگوی جنبش أنصارالله به این مسأله واکنش نشان داده بود.

وی گفته بود: اقدام مزدوران سعودی در ربودن زنان در استان مأرب یک جنایت است که به سیاهه دیگر جنایت های متجاوزان اضافه شد. واضح است که این اقدام مزدوران سعودی هیچ سنخیتی با اصول و ارزش ها ندارد.

گفتنی است، مزدوران سعودی اقدام به ربایش 7 زن در استان مأرب یمن کرده اند. مزدوران سعودی مدعی شده بودند که این افراد برای دولت نجات ملی جاسوسی کرده بودند. این اقدام جنایتکارانه مزدوران سعودی توسط دیگر شخصیت های یمنی نیز محکوم شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 973

به "اتهام مزدوران سعودی به زنان ربوده شده یمنی کذب محض است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهام مزدوران سعودی به زنان ربوده شده یمنی کذب محض است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید