استقبال بازار عراق از تولیدات ایران

به گزارش تور فرانسه، تهران (پانا) - به گفته دبیر کمیسیون مشترک مالی ایران و عراق توسعه روابط مالی ایران و عراق با مشخص کمیسیون مشترک دو کشور تسریع شده است.

استقبال بازار عراق از تولیدات ایران

به گزارش وزارت نیرو، محمد ولی علاءالدینی با اعلام این خبر اظهار کرد: عراق دارای وجوه مشترک فراوان اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، سیاسی و مالی با کشور ایران دارد و طی مذاکرات انجام شده فی مابین دو کشور و برگزاری جلسات و کمیسیون های مشترک در 23 و 24 بهمن ماه امسال، در حالی که تحریم های همه جانبه آمریکا علیه ایران اعمال می شد، توانستیم گام های مؤثری جهت توسعه روابط در بخش های مختلف عمران، صادرات محصولات در حوزه های گوناگون و توسعه صادرات غیرنفتی برداریم.

دبیر کمیسیون مشترک مالی ایران و عراق با اشاره به اینکه کالاها و خدمات ایران در کشور عراق، از اقبال خوبی برخوردار است، اظهار داشت: صادرات کالاهای کشاورزی، لبنیات، سدسازی، کالاهای آب و برق، گردشگری از جمله بخش هایی هستند که در مذاکرات انجام شده با کشور عراق، مورد توافق طرفین نهاده شد.

وی افزود: امیدواریم فرایند توسعه صادرات با کشورهای همسایه به ویژه کشور عراق به صورت پایدار بوده و با توجه به ظرفیت های بسیار مطلوب ایران استمرار و افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1029

به "استقبال بازار عراق از تولیدات ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال بازار عراق از تولیدات ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید