اعلام قیمت مناسب ترین و گران ترین کاروان حج 97

به گزارش تور فرانسه، روابط عمومی سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای قیمت کاروان های حج سال آینده را خاطرنشان کرد.

اعلام قیمت مناسب ترین و گران ترین کاروان حج 97

روابط عمومی سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای در مورد قیمت کاروان های حج سال آینده اظهار داشت:

پایین ترین قیمت کاروان های حج سال 97، حدود 13 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت گران ترین کاروان حج سال آینده، حدود 18 میلیون و 500 هزار تومان است.

در این اطلاعیه آمده است که هزینه تمام شده برای سفر حج بالاتر از ارقام فوق بوده، اما در راستای تامین رفاه حجاج بیت الله الحرام با پیگیری سازمان حج و زیارت و مساعدت بانک ملی ایران، مبلغ یک میلیون و 400 هزار تومان تحت عنوان مساعدت بانک به زائرانی که طی سال های گذشته در بانک ملی ثبت نام نموده بودند، از سرجمع هزینه های تمام شده کسر و قیمت کاروان های حج به رقم حداقل 12 میلیون و 100 و 17 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است.

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت اعلام شده است:

در هنگام ثبت نام علاوه بر مبلغ ثبت نام اولیه زائران در بانک، سود ودیعه حج ایشان نیز محاسبه و از کل هزینه کاروان کسر خواهد شد و زائران تنها هزینه ما به التفاوت را پرداخت خواهند کرد.

سازمان حج و زیارت بعلاوه اظهار داشت:

به منظور تامین رفاه زائران تمهیداتی اندیشیده شده تا هزینه سفر حج در دو مرحله از زائران دریافت گردد که بخش اول هزینه ها مبلغ ده میلیون تومان خواهد بود که مبلغ ثبت نام اولیه زائران در بانک و بعلاوه سود سپرده حج از آن کسر خواهد شد و زائران در این مرحله تنها هزینه ما به التفاوت تا سقف ده میلیون تومان را پرداخت خواهند کرد.

منبع: کجارو / خبرآنلاین
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1494

به "اعلام قیمت مناسب ترین و گران ترین کاروان حج 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام قیمت مناسب ترین و گران ترین کاروان حج 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید