افتتاح 158 پایگاه اورژانس در کشور با حضور وزیر بهداشت

به گزارش تور فرانسه، خبرگزاری خبرنگاران-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در پایگاه اورژانس 115 شهر قدس تهران، ضمن افتتاح این پایگاه به صورت ویدئو کنفرانس 158 پایگاه اورژانس سراسر کشور را همزمان با دهه فجر افتتاح کرد.

افتتاح 158 پایگاه اورژانس در کشور با حضور وزیر بهداشت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از وبدا؛ دکتر بهرام عین اللهی در این مراسم گفت: اولین دلیل مرگ و میر در کشور ما متاسفانه حوادث ترافیکی، جاده ای و تصادفات است.

وی افزود: توجه به اورژانس از سیاست های اصلی وزارت بهداشت است و کار پرسنل شریف اورژانس مجاهدت در راه خداست. به ویژه در شرایط فعلی این عزیزان به صورت شبانه روزی به خدمت رسانی مشغول اند و من در سفر های متعدد می بینم که این عزیزان در منطقه ها صعب العبور خدمت رسانی می نمایند.

وی ادامه داد: شاید مردم با کوشش های همکاران ما در اورژانس کمتر آشنا باشند. این عزیزان در شرایط و منطقه های که ما کمتر حضور پیدا می کنیم حضور دارند و به ارائه خدمت می پردازند. ثواب جهاد این عزیزان قابل محاسبه نیست.

وزیر بهداشت بیان داشت: امروز مسائل زیادی در تامین آمبولانس داریم که در این رابطه خیرین خیلی به ما یاری می نمایند. همین پایگاه هم به همت خیرین راه اندازی شده است.

دکتر عین اللهی خواهان ادامه یاری خیرین به اورژانس کشور شد و گفت: اورژانس امروز خیلی پیشرفته شده و آمبولانس ها امروز مجهز به وسایل و تجهیزات پیشرفته و کافی همانند ونتیلاتور هستند.

وی ادامه داد: بار ها شاهد بوده ایم که پرسنل خدوم اورژانس با رسیدگی های اولیه خود که بسیار مهم است، بیماران و سانحه دیدگان را از مرگ نجات داده اند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1530

به "افتتاح 158 پایگاه اورژانس در کشور با حضور وزیر بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 158 پایگاه اورژانس در کشور با حضور وزیر بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید