افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در چین

به گزارش تور فرانسه، تعداد مبتلایان به کرونا در چین نسبت به روز قبل از آن با افزایش روبرو شده است.

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، چین امروز از افزایش ابتلا به ویروس کرونا در این کشور اطلاع داد. کمیسیون بهداشت چین 46 مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا را در روز آدینه گزارش داد. 42 نفر از این گروه افرادی بوده اند که از خارج از کشور وارد چین شده اند. آمار روز قبل از آدینه 42 نفر اعلام شده بود.

این کمیسیون در بیانیه خود اضافه نمود که 34 مورد بدون نشانه گزارش شده که نسبت به روز قبل که 47 نفر بوده شاهد کاهش است. باتوجه به این گزارش تعداد مبتلایان به ویروس 81953 نفر رسیده است که با سه کشته جدید تعداد تلفات به 3339 نفر افزایش یافته است.

شیوع کرونا مسئله ای است که باعث بروز تنش میان چین و رقیبی مانند آمریکا نیز شده است. باوجود موفقیت چین در کنترل کرونا همچنان واشنگتن پکن را به پنهانکاری متهم می نماید. به نظر می رسد پکن حتی موضوع شناخته شدن ووهان به عنوان منشاء شیوع این بیماری را نیز رد می نماید.

جائو لی جیان سخنگوی وزارت خارجه چین امروز پنجشنبه در یک نشست خبری با تکذیب سخنان مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا درباره پنهان کاری چین درباره شیوع کرونا گفت: چین نخستین کشوری بود که اطلاعات مربوط به شیوع کرونا را به سازمان بهداشت جهانی ارائه کرد اما این موضوع به معنای آن نیست که وو هان منشاء شیوع کرونا بوده است. دیدگاه های مبتنی بر پنهان کاری و عدم شفافیت چین در این راستا بی پایه و اساس و مخالف خواست جهانیان است .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 431

به "افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید