افزایش 10 برابری مقدار مراجعات به مراکز نمونه گیری کرونا در اهواز

به گزارش تور فرانسه، خبرنگاران/خوزستان دبیر شورای سلامت اهواز از افزایش 10 برابری اندازه مراجعات به مراکز منتخب نمونه گیری کرونا اطلاع داد.

افزایش 10 برابری مقدار مراجعات به مراکز نمونه گیری کرونا در اهواز

دکتر مهران احمدی بلوطکی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به افزایش چشمگیر اندازه مراجعات به مراکز منتخب اهواز اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته حدود یک هزار و 500 نفر به مراکز منتخب نمونه گیری کرونا در اهواز مراجعه نموده اند که این آمار نسبت به اندازه مراجعات در یک روز در هفته گذشته پنج برابر و در مقایسه با دو هفته گذشته 10 برابر شده است.

وی با بیان اینکه تقریبا نیمی از تست ها مثبت می گردد، اضافه کرد: در این موج اندازه مراجعات و درگیری بچه ها فرایند افزایشی داشته است و در صورت مراقبت نکردن از بچه ها، این گروه نیز در امان نیستند.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: در این روزها هر علامتی به معنی ابتلا به اُمیکرون است. در صورت بروز علائم سرماخوردگی فرد باید ابتدا خود را از خانواده و جامعه جدا کند و به مدت پنج روز استراحت و از مایعات استفاده کند.

احمدی بلوطکی گفت: در صورتی که فردی دچار علائم حاد تنفسی مانند تنگی نفس و سرفه های قطاری گردد باید حتما به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کند.

وی با اشاره به کاهش عایت پروتکل های بهداشتی و شیب تند افزایش موارد ابتلا توضیح داد: در صورت ادامه این فرایند ممکن است در هفته آینده نیز رنگ بندی اهواز تغییر کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1535

به "افزایش 10 برابری مقدار مراجعات به مراکز نمونه گیری کرونا در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 10 برابری مقدار مراجعات به مراکز نمونه گیری کرونا در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید