انصرافی در کار نیست؛ برزیل در کوپا بازی می نماید

به گزارش تور فرانسه، با وجود نارضایتی بازیکنان تیم ملی برزیل از برگزاری رقابت های کوپا آمه ریکا در این کشور آن ها در این مسابقات حاضر خواهند شد.

انصرافی در کار نیست؛ برزیل در کوپا بازی می نماید

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ابتدا قرار بود دو کشور آرژانتین و کلمبیا به صورت مشترک میزبانی رقابت های کوپا آمه ریکا در تابستان پیش رو را به عهده داشته باشند. اما کلمبیا در ماه های اخیر دچار درگیری های سیاسی بوده و به همین علت از میزبانی انصراف داد. در ادامه آرژانتین نیز شیوع شدید ویروس کرونا در کشور خود را بهانه نموده و اعلام نمود قادر به میزبانی از این رقابت ها نیست.

چند روز قبل فدراسیون فوتبال برزیل اعلام نمود این کشور میخواهد میزبانی کوپا آمه ریکا را به عهده گیرد و حتی رئیس جمهور برزیل نیز در این مورد اعلام آمادگی کرد. اما مردم برزیل با توجه به شیوع ویروس کرونا تمایلی به برگزاری این مسابقات نداشتند. با این وجود هر طور که بود برزیل به شکل رسمی به عنوان میزبان جدید رقابت های کوپا آمه ریکا انتخاب شد.

بعد از داده شدن میزبانی رقابت های کوپا آمه ریکا به برزیل این شایعه به وجود آمد که شاید بازیکنان این کشور در اقدامی اعتراضی از حضور در این مسابقات امتناع نمایند اما حالا گزارش ها حاکی از آن است که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و برزیلی ها در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است برزیل یکی از کشورهایی محسوب می گردد که بیشترین تاثیرات منفی را در رابطه با ویروس کرونا داشته است. آنها دومین کشور به لحاظ مرگ و میر بابت کرونا و سومین مورد از نظر تعداد تست های مثبت هستند. همچنین درست در زمانی که رقابت های کوپا آمه ریکا انجام می گردد این امکان وجود دارد که هرج و مرج کرونایی در این کشور به اوج خود برسد و فاجعه انسانی در آنجا رخ دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1170

به "انصرافی در کار نیست؛ برزیل در کوپا بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصرافی در کار نیست؛ برزیل در کوپا بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید