برگزاری بیش از 400 رویداد فناورانه در مراکز رشد دانشگاه آزاد در نیمه اول سال

به گزارش تور فرانسه، مدیرکل کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری بیش از 400 رویداد فناورانه در مراکز رشد این دانشگاه در 6 ماه اول سال 1400 اطلاع داد.

برگزاری بیش از 400 رویداد فناورانه در مراکز رشد دانشگاه آزاد در نیمه اول سال

به گزارش خبرنگاران، دکتر قباد بهزادی پور با اعلام این خبر گفت: رویدادهای فناورانه از شاخص های ارزیابی و سطح بندی مراکز رشد دانشگاه است، لذا مدیران مراکز رشد باید با یک برنامه ریزی دقیق بتوانند در طول سال جهت رسیدن به اهداف مرکز رشد خود، رویدادهای فناورانه مختلفی را برگزار نمایند. این رویدادها در 10 بخش و با اهداف متفاوتی برگزار می گردد.

دکتر بهزادی پور تأکید کرد: در 6 ماه اول امسال رویدادهای فناورانه که برگزار شده، عبارت از استارتاپ ویکند (8 مورد)، وبینار (180مورد)، دوره های آموزشی (163 مورد)، طرح پویش کارآفرینی (2 مورد)، چالش فناوری (3 مورد)، تجربه در جهت فناوری و نوآوری (TEDX تدکس 12 مورد)، روز عرضه و نمایش فناوری (DemoDay دمودی 3 مورد)، نمایشگاه/ جشنواره/ فن بازار(4 مورد)، ایده شو (10 مورد) و سایر فعالیت های فناورانه (27مورد) هستند.

به نقل از دانشگاه آزاد، وی اظهار داشت: خروجی رویدادهای فناورانه در مراکز رشد، زمینه توانمندسازی هسته ها/واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان را فراهم می نماید. در این راستا رویدادهایی که خروجی آنها منجر به یک قرارداد اقتصادی یا جذب هسته فناور در مراکز رشد شوند، از امتیاز تشویقی در سطح بندی برخوردار خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1360

به "برگزاری بیش از 400 رویداد فناورانه در مراکز رشد دانشگاه آزاد در نیمه اول سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بیش از 400 رویداد فناورانه در مراکز رشد دانشگاه آزاد در نیمه اول سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید