بهره برداری از 20 واحد مسکونی مددجویان در تالش

به گزارش تور فرانسه، خبرنگاران: رئیس کمیته امداد تالش از بهره برداری 20 واحد مسکونی مددجویان در این شهرستان اطلاع داد.

بهره برداری از 20 واحد مسکونی مددجویان در تالش

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

ایرج فرج زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران از تالش، با اشاره به فرارسیدن ایام الله سی و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران دهه فجر و با بیان اینکه کمیته امداد برای استقلال و خود اتکایی افراد زیرپوشش این نهاد کوشش می نماید، اظهار کرد: 20 واحد مددجویی کمیته امداد تالش در دهه مبارک فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه این واحد ها در چهار بخش و در 10 دهستان و 16 روستا افتتاح می گردد، اضافه کرد: شش واحد مددجویی در بخش مرکزی تالش، دو واحد در بخش اسالم، پنج واحد در بخش کرگانرود و هفت واحد نیز در بخش حویق تالش افتتاح می گردد.

رئیس کمیته امداد تالش اظهار داشت: برای افتتاح این واحد ها مبلغ 2 میلیارد و 725 میلیون ریال هزینه صرف شده است

فرج زاده توضیح داد: بخشی از این مبلغ هزینه شده از تسهیلات بانکی و یاری های کمیته امداد و مقداری هم سهم آورده خود مددجویان بوده است.

وی با اشاره به سایر پروژه های قابل افتتاح کمیته امداد تالش در دهه فجر سال جاری، اضافه کرد: 10 مورد طرح های اشتغالزایی و پنج مورد طرح های مختلف کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، مشاغل خانگی و کسب و کار خرد به بهره برداری می رسد.

رئیس کمیته امداد تالش، توانمندسازی مددجویان را هدف مهم کمیته امداد ذکر کرد و متذکر شد: کمیته امداد مجموعه ای است که در قالب توانمندسازی و ارائه خدمات به مددجویان و محرومیت زدایی جامعه فعالیت می نماید.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 382

به "بهره برداری از 20 واحد مسکونی مددجویان در تالش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 20 واحد مسکونی مددجویان در تالش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید