ترفند ایتالیایی ها برای مبارزه با کرونا ، خواندن سرود و دخیل بستن به مجسمه قدیس

به گزارش تور فرانسه، مردم ایتالیا در کوشش برای بالا بردن روحیه خود در دوران قرنطینه خانگی ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا، در بالکن های خانه ها سرودهای میهن پرستانه می خوانند.

ترفند ایتالیایی ها برای مبارزه با کرونا ، خواندن سرود و دخیل بستن به مجسمه قدیس

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، کوچه ها و خیابان های ایتالیا از جنگ جهانی به بعد هرگز چنین خالی و بی رهگذر نبوده است. در دورانی که مردم از ترس ویروس کرونا ماندن در خانه را به هر کار دیگر ترجیح می دهند و در زمانه ای که خروج بدون دلیل از قرنطینه خانگی جریمه و زندان در پی دارد، یکی از بهترین راه ها برای افزایش روحیه خود و دیگران خواندن سرودهای ملی و میهن پرستانه است.

پس از دستور جوزپه کونتی (نخست وزیر ایتالیا) برای شروع قرنطینه سراسری، این روزها در گوشه و کنار کشور چکمه ای اروپا تنها خواروبارفروشی ها، بعضی بانک ها و داروخانه ها باز هستند و به مردم خدمات ارائه می دهند. زندگی روزانه به معنی واقعی از سرزمین ایتالیا رخت بربسته و آنچه مانده، دست به دست شدن سرود خواندن گروهی مردم در شبکه های اجتماعی است؛ راهکاری برای نگه داشتن روحیه در دوران قرنطینه و شیوع کرونا.

مردم شهرهای سیه نا، ناپل، سالرنو و دیگر مناطق ایتالیا با خواندن سرود ملی و دیگر ترانه های محلی قدیمی شب های بلند روزهای آخر زمستان برای خودشان قابل تحمل تر می نمایند. بر بالکن بعضی ساختمان ها هم پرچم همه چیز روبه راه خواهد شد آویزان شده و دانش آموزان هم در روزهای تعطیلی مدارس با دست نوشته هایی چون به مبارزه ادامه بده و هرگز تسلیم نشو راه همتایان چینی خود را در مبارزه با کروناویروس پی می گیرند.

از سوی دیگر، اهالی پالرمو برای کم کردن شر کرونا دست به دامان مجسمه یکی از قدیسان خود شده اند. مردم سیسیل می گویند روح سینت رُزالیا یک بار در 1625 آنها را از بیماری مرگبار طاعون در امان نگه داشته و حالا که کرونا به شهر و دیارشان حمله نموده، نوبت به دیدن یک معجزه دیگر از این قدیسه است. رزالیا در 1166 در 36 سالگی از جهان رفت و روح او حدود 500 سال بعد به مردم پالرمو یاری کرد از حمله طاعون در امان بمانند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 355

به "ترفند ایتالیایی ها برای مبارزه با کرونا ، خواندن سرود و دخیل بستن به مجسمه قدیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفند ایتالیایی ها برای مبارزه با کرونا ، خواندن سرود و دخیل بستن به مجسمه قدیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید