تسهیلات سه میلیاردی برای طرح های دانش بنیان در قزوین

به گزارش تور فرانسه، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد قزوین گفت: متقاضیان ایجاد فرصت های شغلی پایدار در رسته های خاص و دانش بنیان می توانند تا سقف سه میلیارد ریال تسهیلات از این نهاد دریافت نمایند.

تسهیلات سه میلیاردی برای طرح های دانش بنیان در قزوین

علی اصغر کشاورز حسین آبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد قزوین گفت: اشتغالزایی در رشته های دانش بنیان ضوابط و شرایطی دارد که به شرط تحقق مورد حمایت این نهاد قرار می گیرد از جمله این فعالیت ها می توان به دامداری نیمه صنعتی، پرورش طیور، راه اندازی آکادمی های فنی و حرفه ای، مصنوعات فلزی و چوبی، بسته بندی و بوجاری فرآورده های گیاهان دارویی، فراوری منسوجات، کشت گیاهان گلخانه ای و امور مکانیزاسیون کشاورزی اشاره نمود.

به گفته کشاورز حسین آبادی، در صورتی که کارفرمایان نیرو های کاری مورد نظر خود را از بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تامین نمایند، از بسته های تشویقی نو این نهاد نیز بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان یک میلیارد ریال با کارمزد 4 درصد، بدون سود و با اقساط بلند مدت جهت ایجاد مشاغل پایدار خواهد بود، اعلام کرد: از ابتدای امسال تا به امروز سه هزار و 738 متقاضی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل استان معرفی شده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اضافه نمود: امسال هشت هزار و 200 فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد در نظر گرفته شده که تا به امروز 32 درصد آن محقق شده و با همکاری بانک های عامل استان درصدد هستیم تا 100 درصد آن نیز تا انتها سال محقق گردد.

31 هزار خانوار در استان قزوین تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1401 بروزرسانی: 10 آبان 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1691

به "تسهیلات سه میلیاردی برای طرح های دانش بنیان در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات سه میلیاردی برای طرح های دانش بنیان در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید