تسهیل ورود گردشگران به کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای

به گزارش تور فرانسه، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای واصله، درخواست برای تسهیل ورود گردشگران به کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای مطرح شد.

تسهیل ورود گردشگران به کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

لیلا اژدری، مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور مجازی در نشست گردشگری همکاری های شانگهای که با هدف آنالیز برنامه اقدام مشترک گردشگری کشورهای عضو و حضور نمایندگان صنعت گردشگری هشت عضو اصلی به صورت مجازی برگزار گردید، ضمن استقبال از برگزاری نشست روسای انجمن ها و سازمان های گردشگری کشورهای عضو، موضوع پایبندی جمهوری اسلامی ایران به کد اخلاق گردشگری سازمان جهانی را عنوان نمود.

مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تهیه پروتکل های بهداشتی در زمان و پس از پاندمی کرونا به وسیله کشور ایران برای گردشگران و فعالان این حوزه اجرا شده و تکامل آن متناسب با شرایط پیش رو در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی با توجه به برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع گردشگری در تهران به صورت سالانه، از تمام کشورهای عضو دعوت بعمل آورد تا در این رویداد مهم حضور به هم رسانند.

اژدری در ادامه ضمن استقبال از اجرای پروژه های مشترک برای آموزش پرسنل و هم مدیریت حرفه ای در زمینه گردشگری گفت: بروز رسانی آموزش های حوزه گردشگری و بکارگیری تجربیات و هماهنگی با مباحث روز صنعت گردشگری از اولویت های بخش آموزش و مطالعات گردشگری بشمار می آید.

او اضافه نمود: بعلاوه جمهوری اسلامی ایران درخصوص حفاظت از منابع محیط زیست منطقه و حتی همه کشورها نظر مساعد داشته و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در این زمینه اعلام می نماید.

بعلاوه در این نشست، گزارشی از معرفی ایران و کلیپی از جاذبه های گردشگری و ظرفیت های کشورمان را به نمایش گذاشته شد.

پیغام ولی تیموری، معاون گردشگری کشور هم به وسیله نماینده سفارت جمهوری اسلامی ایران در این نشست قرائت شد.

منبع: همگردی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1285

به "تسهیل ورود گردشگران به کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیل ورود گردشگران به کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید