تصمیم وزارت ورزش برای تصویب پاداش المپیکی برای پورشیب، کاپیتان معادل مدال گنج زاده جایزه می گیرد؟

به گزارش تور فرانسه، شنیده می شود مسئولان وزارت ورزش و جوانان قصد دارند با تصویب مصوبه ای، در صورت کسب مدال توسط سجاد گنج زاده معادل پاداش او را برای پورشیب نیز تصویب کنند.

تصمیم وزارت ورزش برای تصویب پاداش المپیکی برای پورشیب، کاپیتان معادل مدال گنج زاده جایزه می گیرد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فدراسیون جهانی کاراته روز گذشته به صورت رسمی نفراتی که پیروز به کسب سهمیه المپیک توکیو از طریق رنکینگ شدند را اعلام کرد تا 40 ورزشکار در کاتا و کومیته تیمی در بخش مردان و زنان از طریق رنکینگ پیروز به کسب سهمیه حضور در المپیک 2020 توکیو شوند.

در وزن 75+ کیلوگرم، سجاد گنج زاده به عنوان نفر المپیکی کاراته ایران انتخاب شد و ذبیح الله پورشیب با وجود کسب سهمیه المپیک، با توجه به قوانین WKF و به خاطر حضور تنها یک ورزشکار از هر کشور، در عین شایستگی از حضور در المپیک بازبماند.

بعد از این اتفاق شنیده می شود، مسئولان وزارت ورزش و جوانان قصد دارند در صورت کسب مدال توسط سجاد گنج زاده معادل جایزه آن مدال را برای ذبیح الله پورشیب در نظر بگیرند تا به نوعی از زحمات کاپیتان ایران تقدیر کنند.

قطعاً بزرگترین آرزوی هر ورزشکاری حضور در رقابت های المپیک به عنوان معتبرترین رویداد ورزشی جهان و افتخارآفرینی برای کشور است و پورشیب نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما قوانین فدراسیون جهانی کاراته مانع بزرگی در این راه بود. در این شرایط و در صورت تصویب این موضوع، این اقدام مرهمی برای پورشیب و در جهت قدردانی از تلاش های کاپیتان تیم ملی کاراته خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1176

به "تصمیم وزارت ورزش برای تصویب پاداش المپیکی برای پورشیب، کاپیتان معادل مدال گنج زاده جایزه می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم وزارت ورزش برای تصویب پاداش المپیکی برای پورشیب، کاپیتان معادل مدال گنج زاده جایزه می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید