کوشش برای ماندن تارتار ، نفت مسجد سلیمان آماده نبرد با تراکتور

به گزارش تور فرانسه، سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: بنای ما ماندن آقای تارتار است و تا جایی که بتوانیم مسائل را حل خواهیم کرد.

کوشش برای ماندن تارتار ، نفت مسجد سلیمان آماده نبرد با تراکتور

به گزارش خبرنگار خبرنگاران به نقل از فارس، ابوذر شجاعی در مورد احتمال کناره گیری مهدی تارتار از سرمربیگری نفت مسجدسلیمان گفت: خوشبختانه شرایط ما خوب است و در حال آماده سازی تیم برای بازی با تراکتور هستیم. مقدمات سفر به تبریز فراهم شده و بعد از این بازی به مسجدسلیمان خواهیم آمد تا برای بازی در جام حذفی آماده شویم. آقای تارتار هم فعلا سرمربی ماست و بحثی در رفتن او قطعی نشده است. از نظر ما آقای تارتار سرمربی تیم است و هیات مدیره باشگاه هم از او حمایت و پشتیبانی می نماید.

وی اضافه کرد: از بعد از بازی با پارس جنوبی که تارتار آن صحبت ها را بیان کرد، هیچ جلسه یا نشستی با هم نداشتیم که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم. او همچنان سرمربی نفت مسجدسلیمان است و بحثی برای رفتن او مطرح نیست. در باشگاه این اراده وجود دارد که تارتار بماند و به همین خاطر مسائل اجرایی رفع شده و مسائل اقتصادی هم در حال رفع شدن است، هر چند که خیلی از باشگاه ها الان مسائل اقتصادی دارند.

سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که اگر به هر دلیلی تارتار از این باشگاه جدا گردد آن وقت چه تصمیمی برای آینده کادر فنی نفت مسجدسلیمان خواهند گرفت، توضیح داد: هنوز روی این مسئله بحث قطعی انجام نداده ایم و تصمیمی هم برای جدایی او اتخاذ نشده است. وقتی این مسئله قطعی نیست، پس طبعا به گزینه های دیگر هم فکر نکردیم. خوشبختانه تیم در جهت موفقیت قرار گرفته است و تا جایی که بتوانیم مسائل را حل خواهیم کرد. بنا به ماندن آقای تارتار است و امیدواریم او همچنان به موفقیت هایش ادامه دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 76

به "کوشش برای ماندن تارتار ، نفت مسجد سلیمان آماده نبرد با تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای ماندن تارتار ، نفت مسجد سلیمان آماده نبرد با تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید