جهانگیری: انتقال تابعیت ایرانی به وسیله مادر از بهترین اتفاقات اخیر در کشور بود

به گزارش تور فرانسه، تهران (پانا) - معاون اول ریاست جمهوری ضمن تقدیر از وزیر کشور و همکارانش در راستای اجرای قانون و آیین نامه اعطای تابعیت ایرانی به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی، گفت به نتیجه رسیدن انتقال تابعیت به وسیله مادر از بهترین اتفاقات اخیر در کشور بود.

جهانگیری: انتقال تابعیت ایرانی به وسیله مادر از بهترین اتفاقات اخیر در کشور بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اسحاق جهانگیری پس از دریافت گزارش وزیر کشور از اقدامات اجرا شده در راستای اجرای قانون و آیین نامه اعطای تابعیت ایرانی به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی، تأکید کرد: تابعیت به وسیله مادر هیچ تفاوتی با تابعیت به وسیله پدر ندارد و نباید مبنای هیچ تبعیضی در اشتغال و حقوق گردد.

معاون اول رییس جمهور ضمن تشکر از اقدامات رحمانی فضلی وزیر کشور و همکارانش در این خصوص توضیح داد: به نتیجه رسیدن انتقال تابعیت به وسیله مادر از بهترین اتفاقات اخیر در کشور بود.

متن کامل پی نوشت دکتر جهانگیری خطاب به وزیر کشور به توضیح ذیل است:

جناب آقای دکتر رحمانی فضلی

با تشکر از اقدامات اجرا شده همکاران ارجمند جنابعالی؛ لازم به تأکید است که به نتیجه رسیدن انتقال تابعیت ایرانی به وسیله مادر، از بهترین اتفاقات اخیر در کشور بود، تابعیت به وسیله مادر هیچ تفاوتی با تابعیت به وسیله پدر ندارد و نباید مبنای هیچ تبعیضی در اشتغال و حقوق گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 885

به "جهانگیری: انتقال تابعیت ایرانی به وسیله مادر از بهترین اتفاقات اخیر در کشور بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگیری: انتقال تابعیت ایرانی به وسیله مادر از بهترین اتفاقات اخیر در کشور بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید