حمله میمون ها به گردشگران تور تایلند

به گزارش تور فرانسه، میمون‌ها حیواناتی بازیگوش هستد که در طی سفر خود با تور تایلند بیشتر با انها آشنا خواهید شد.  جمعیت زیاد این مجودات در معبد وات کائو تاکیاب باعث شده ایجاد مشکلاتی برای گردشگران و حتی مردم عادی شده است.

حمله میمون ها به گردشگران تور تایلند

دامپزشکان تایلندی در سازمان پارک‌های ملی، حیات وحش و حفاظت از محیط زیست برنامه‌ای را برای کنترل نرخ زاد و ولد میمون‌ها و ازیاد جمعیتشان در معبد وات کائو تاکیاب اجرا کرده‌اند.

تعداد میمون‌ها در این معبد به بیش از 3 هزار میمون رسیده و برای روستاییان مقیم، گردشگران تور تایلند و زواری که به این معبد برای سیاحت یا دعا و نیایش مراجعه می‌کنند مشکلات زیادی را به وجود آورده‌ است.

این میمون‌های خرابکار و فضول با گردشگران تور تایلند بیش از حد احساس صمیمیت کرده و بدون خجالت کشیدن به سمت آن‌ها می‌روند. آنها غذای گردشگران و رستوران‌ها را می‌دزدند و با حمله‌ور شدن به منازل مسکونی در پی یافتن غذا خرابی‌های زیادی به بار می‌‌آورند.

مأموران پارک ملی تایلند قفس‌هایی که مملو از میمون‌ هستند را برای استریلیزه و واکسینه کردن و کنترل رشد جمعیتشان در تایلند، شهر هوآ هین سیتی، به مرکز دامپزشکی منتقل می‌کنند.

مأموران پارک ملی تایلند مجبورند برای واکسینه و استریلیزه کردن میمون‌ها آنها را تحت بی‌حسی موضعی قرار دهند. این برنامه استریلیزه کردن میمون‌ها از 14 تا 20 جولای 2017 ادامه خواهد داشت.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 200

به "حمله میمون ها به گردشگران تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله میمون ها به گردشگران تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید