خبرنگاران استاندار تهران نسبت به شیوع موج جدید کرونا هشدار داد

به گزارش تور فرانسه، تهران- خبرنگاران- استاندار تهران با هشدار نسبت به شیوع موج دیگری از ویروس کرونا اعلام نمود: با سهل انگاری سلامت هموطنان را به خطر نیندازیم.

خبرنگاران استاندار تهران نسبت به شیوع موج جدید کرونا هشدار داد

به گزارش خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز سه شنبه گفت: هم اکنون 6 شهر در سطح استان در شرایط نارنجی قرار گرفته است و جالب است بدانید بیشتر مراجعان به بیمارستان ها در 2 شهر دماوند و فیروزکوه، افراد غیربومی هستند.

وی ادامه داد: هرگونه دورهمی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی سبب چرخش ویروس به ویژه کرونای انگلیسی می گردد که از این رو برای حفظ سلامت خود و هموطنانمان باید رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیریم.

استاندار تهران اظهار داشت: هرگونه سهل انگاری و سفرهای غیرضروری نگرانی ها نسبت به شیوع موج دیگر کرونا در تهران را افزایش می دهد بنابراین باید از آن پرهیز کرد.

براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا به امروز یک میلیون و 815 هزار و 712 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 74 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 61 هزار و 951 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1053

به "خبرنگاران استاندار تهران نسبت به شیوع موج جدید کرونا هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار تهران نسبت به شیوع موج جدید کرونا هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید