خبرنگاران 500 بسته اسباب بازی در مناطق محروم استان کرمانشاه توزیع شد

به گزارش تور فرانسه، کرمانشاه - خبرنگاران - مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت: در قالب پویش ملی بانوی مهربانی ها، 500 بسته اسباب بازی بین بچه ها مناطق محروم و آسیب پذیر استان کرمانشاه توزیع شد.

خبرنگاران 500 بسته اسباب بازی در مناطق محروم استان کرمانشاه توزیع شد

زهره رستمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد:300 بسته قبل از سال نو و 200 بسته در ایام عید نوروز به بچه ها محروم اهدا شده است.

او تاکید نمود: این بسته ها بین بچه ها طلاق، فرزندان دارای والدین بد سرپرست، معتاد و دارای شغل کاذب، بچه ها معلول و بیمار در مناطق زلزله زده و فرزندان کوله بر روستاهای ثلاث باباجانی توزیع شده است.

رستمی با بیان اینکه اسباب بازی توسط خیرین استان جداسازی و ضدعفونی شده است، گفت: خیریه ناورد غرب فجر، پس از جمع آوری کتاب قصه برای بچه ها مناق محروم و آسیب پذیر و کم برخوردار در قالب پویش بانوی مهربانی ها، نسبت به توزیع و بسته بندی این تعداد اسباب بازی نیز اقدام نموده است.

پویش ملی بانوی مهربانی همزمان با ولادت بانوی حضرت فاطمه زهرا(س) همراه با کل کشور با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، امور بانوان استانداری کرمانشاه، و خیریه ناورد غرب فجر اجرا شده است.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، 14 شهرستان، 32 شهر و 2 هزار و 595 روستا دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1073

به "خبرنگاران 500 بسته اسباب بازی در مناطق محروم استان کرمانشاه توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 500 بسته اسباب بازی در مناطق محروم استان کرمانشاه توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید