5 تن مرغ از واحد قطعه بندی غیرمجاز در مرکز کشف و ضبط شد

به گزارش تور فرانسه، رئیس اداره دامپزشکی تهران از کشف بیش از 5 تن مرغ از واحد قطعه بندی غیرمجاز در مرکز اطلاع داد و گفت: حمل ونقل و قطعه بندی فرآورده های خام دامی در شرایط نامطلوب خطر آلودگی با انواع عوامل بیماری زا را افزایش می دهد.

5 تن مرغ از واحد قطعه بندی غیرمجاز در مرکز کشف و ضبط شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد رحمتی ، با اشاره به کشف بیش از 5 تن مرغ از واحد غیرمجاز گفت: هم زمان با اجرای طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان و طی گزارش مردمی مبنی بر قطعه بندی مرغ در یک واحد غیرمجاز بیش از 5 تن مرغ که در شرایط نامناسب نگهداری و قطعه بندی می شد کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: عامل بسیاری از مسمومیت های غذایی آلودگی های ثانویه فرآورده های خام دامی است لذا سلامت و بهداشت در آماده سازی و نگه داری این محصولات بسیار قابل توجه است.

رئیس اداره دامپزشکی تهران در ادامه گفت: حمل ونقل، نگهداری و قطعه بندی فرآورده های خام دامی در شرایط نامطلوب خطر آلودگی این فرآورده های پروتئینی با انواع عوامل بیماری زا را به شدت افزایش می دهد و دامپزشکی مرکز به جد با هرگونه تخلف در این حوزه برخورد خواهد نمود.

رحمتی در انتها اعلام کرد دامپزشکی در تمامی شرایط چه در زمان آغاز طرح تشدید و چه در زمان قبل از آن وظایف نظارتی خود را با جدیت دنبال می نماید و از شهروندان درخواست داریم ضمن تهیه فرآورده های خام دامی مورد احتیاج خود از مراکز معتبر و مورد تأیید دامپزشکی با عمل به توصیه های بهداشتی دامپزشکی ضامن سلامت خود و خانواده خود باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1581

به "5 تن مرغ از واحد قطعه بندی غیرمجاز در مرکز کشف و ضبط شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 تن مرغ از واحد قطعه بندی غیرمجاز در مرکز کشف و ضبط شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید