خیر مهریزی 9 میلیارد تومان برای ساخت هنرستان اهدا کرد

به گزارش تور فرانسه، مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: فرد خیری برای ساخت نخستین هنرستان فنی و حرفه ای پسران با 12 کلاس درس در بخش مرکزی این شهرستان 90 میلیارد ریال به این نهاد اهدا کرد.

خیر مهریزی 9 میلیارد تومان برای ساخت هنرستان اهدا کرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: فرد خیری برای ساخت نخستین هنرستان فنی و حرفه ای پسران با 12 کلاس درس در بخش مرکزی این شهرستان 90 میلیارد ریال به این نهاد اهدا کرد.

سید کاظم حسینی روز دوشنبه بدون ذکر نام این خیر اضافه کرد: این واحد آموزشی در دهستان خورمیزات در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع و با زیربنای 2 هزار و 200 مترمربع و با پیش بینی تعدادی کارگاه های آموزشی احداث می گردد.

وی ادامه داد: وجود یک هنرستان مجهز در بخش مرکزی برای ادامه تحصیل دانش آموزان مستعد پسر علاقه مند جزو احتیاج های شهرستان است که با تامین هزینه و اختصاص زمین از سوی این خیر مشکل یادشده برای آینده برطرف می گردد.

وی با قدردانی از همکاری خیران منطقه اعلام نمود: هم اکنون در شهرستان مهریز چهار هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش دختران و پسران وجود دارد که 600 نفر از دانش آموزان ز روستا های بخش مرکزی در این واحد ها مشغول به تحصیل هستند.

حسینی بیان نمود: همکاری خیران برای ساخت مدارس مورد احتیاج به خصوص در بعضی روستا ها در بخش مرکزی با همکاری خیران لازم است که این اداره آمادگی همکاری برای جلب مشارکت علاقه مندان و خیران را در این امر مهم آموزشی دارد.

11 هزار دانش آموز در 107 مدرسه شهرستان مهریز مشغول به تحصیل هستند و تا به امروز در این شهرستان 35 مدرسه خیری ساخته شد.

از جمعیت 55 هزار نفری مهریز 30 درصد در 140 روستای پنج دهستان ارنان، میانکوه، تنگچنار، خورمیزات و بهادران زندگی می نمایند.

مرکز این شهرستان در 30 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1121

به "خیر مهریزی 9 میلیارد تومان برای ساخت هنرستان اهدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیر مهریزی 9 میلیارد تومان برای ساخت هنرستان اهدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید