دانشگاه آزاد به دنبال برند شدن در فناوری است

به گزارش تور فرانسه، معاون تحقیقات ، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه با راه اندازی سراهای نوآوری در سطح کشور به دنبال برند شدن در فناوری بوده و اکنون با 20 شتاب دهنده کار خود را آغاز نموده است.

دانشگاه آزاد به دنبال برند شدن در فناوری است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران ، روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون تحقیقات ،فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد در همایش و نمایشگاه شتاب دهنده های آزاد که صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار گردید ،گفت: امروز شاهد آغاز یک اتفاق نوآوری در کشور هستیم که دانشگاه آزاد به عنوان پیش قراول نوآوری فعالیت خود را به صورت جدی آغاز می نماید.

وی اضافه نمود: 40 درصد آموزش عالی در حوزه های پزشکی، کشاورزی و مدارس فنی و حرفه ای مربوط به دانشگاه آزاد بوده که هم اکنون در حال فعالیت هستند در واقع بزرگترین دانشگاه در کشور هستیم.برنامه دانشگاه آزاد حرکت به سمت نسل دانشگاه نسل سوم وچهارم است البته باید اشاره کنم ما به دنبال سند اسلامی شدن دانشگاه هستیم.

دهقانی فیروز آبادی اضافه نمود: این دانشگاه وابسته به درآمد خود است و به طور جدی حرکت به سمت نوآوری را آغاز نموده است که این کار با توان درونی و پتانسیل دانشگاهی انجام می گردد که برنامه ریزی ما در چند سال آخر این است که انتخاب اول فرزندان برای تحصیل دانشگاه آزاد است.

وی اضافه نمود: ما باید طوری کار کنیم و در مسیری باشیم که دیگر فارغ التحصیلان دغدغه اشتغال نداشته باشند که فناوری و نوآوری یکی از اساسی ترین کارها است.

دهقانی فیروز آبادی توضیح داد: گستردگی دانشگاه آزاد در بیش از 500 شهر که دارای 400 مرکز و 700 واحد دانشگاهی از جمله ظرفیت های این دانشگاه است. همچنین وجود 150 هزار آزمایشگاه و زیر ساخت های سرزمینی در این دانشگاه از اهمیت زیادی برخوردار است از طرفی 20 متر مربع به ازای هردانشجو از سرانه های قابل تامل است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد در انواع حوزه های مختلف مانند کشاورزی و دامداری کارخانه ها دارای امکانات خوب است بیشتر اساتید ما دارای کسب و کار های مختلفی هستند و بیشتر افراد نوآور بوده و از پتانسیل زیادی برخوردارند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 157

به "دانشگاه آزاد به دنبال برند شدن در فناوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد به دنبال برند شدن در فناوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید