درخشش نمایندگان ایران با کسب سه مدال طلا، توکلی هم برنز گرفت

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران، در نخستین روز از رقابتهای جایزه بزرگ دوومیدانی آسیا، کیوان قنبرزاده رکورددار پرش ارتفاع ایران، با گذشتن از مانع دو متر و 26 سانتی متر و تعداد خطای کمتر، قهرمان مرحله اول رقابتهای دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا در تایلند شد.

درخشش نمایندگان ایران با کسب سه مدال طلا، توکلی هم برنز گرفت

در این ماده نماینده کشور سوریه با دو متر و 26 سانتی متر و تعداد خطای بیشتر نایب قهرمان شد و نماینده چین با دو متر و 23 سانتی متر بر جایگاه سوم ایستاد.

محمدرضا وظیفه دوست دیگر نماینده کشورمان نیز با پرشی از ارتفاع دو متر و 19 سانتی متر به کار خود خاتمه داد و هفتم شد.

حسن تفتیان رکورددار دو 100 متر ایران در نخستین مرحله از رقابتهای دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا در بانکوک تایلند، در حالی که وزش باد منفی یک متر بر ثانیه بود، با ثبت زمان 10:24 ثانیه به عنوان قهرمانی دست یافت.

در این ماده دونده چین با زمان 10:44 ثانیه به مدال نقره رسید و نماینده سنگاپور با 10:56 ثانیه سوم شد.

تفتیان با زمان 10:15 رکورددار دو 100 متر کشور است و برای رسیدن به حدنصاب ورودی المپیک 2016 باید با زمان کمتر از 10:16 بدود.

سجاد هاشمی آهنگری رکورددار ماده 400 متر نیز با ثبت زمان 46:72 مدال طلای این ماده را از آن خود کرد. در این ماده همچنین دوندگان ویتنام و هند به ترتیب با زمان های 46:73 و 46:86 به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. مهدی زمانی دیگر نماینده ایران هم با ثبت زمان 47:07 چهارم شد و از رسیدن به مدال بازماند.

سپیده توکلی نیز پیروز شد در پرش طول به مدال برنز دست پیدا کند.

تیم ملی ایران در دور قبلی این رقابتها (سال 2013) با چهار مدال (دو طلا و دو برنز) در مجموع هر سه مرحله به کار خود خاتمه داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 45

به "درخشش نمایندگان ایران با کسب سه مدال طلا، توکلی هم برنز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش نمایندگان ایران با کسب سه مدال طلا، توکلی هم برنز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید