ذوب آهن بازهم در خانه باخت

به گزارش تور فرانسه، خبرنگاران/اصفهان تیم های ذوب آهن اصفهان و صنعت آویژ مشهد برابر هم قرار گرفتند که تیم ذوب آهن با نتیجه 83 بر 54 مغلوب آویژ صنعت مشهد شد.

ذوب آهن بازهم در خانه باخت

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان مسکونی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال تیم های ذوب آهن اصفهان و آویژ صنعت مشهد امروز (پنجشنبه سوم بهمن ماه)از ساعت 16 در استادیوم ملت به مصاف هم رفتند که این ملاقات در سرانجام با نتیجه 83 بر 54 به سود آویژ صنعت به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگاران، برای ذوب آهن در این ملاقات سیامک ترابی خواه، مجتبی رجائی، پویا یخچالی، محمد زارعی، رسول سلطانیان، علی مالکی، مصطفی عبدالوند، پیغام خوشدونی، سجاد پذیرفته، فرهاد صبوری، نمانیا مسوویچ و جاناتان دوگبو بازی کردند.

همچنین برای تیم تیم آویژ صنعت مشهد کورین هنری، الولفضل سیدی، عماد سلمانی، سجاد ابراهیمی، مهدی اسماعیلی، مهدی افخمی، سعید صادقی، علیرضا مرتضوی، امیرحسین کاکاری، صالح فروتن، علی نصیری و علیرضا علیزاده به میدان رفتند.

در کوارتر نخست این بازی هر دو تیم پا به پای هم امتیاز می گرفتند و 19 بر 17 به سود ذوب آهن به اتمام رسید.

کوارتر دوم این ملاقات صنعت آویژ مشهد بسیار خوب بازی کرد و اختلاف ایجاد کرد و نیمه نخست با نتیجه 37 بر 25 به سود صنعت آویژ مشهد به سرانجام رسید.

در کوارتر سوم بازی، بیشتر پرتاب های دو تیم وارد حلقه نشد و جملات ناموفقی داشتند و این کوارتر در سرانجام با نتیجه 58 بر 36 به سود تیم مشهد به سرانجام رسید.

در کوارتر چهارم مهران حاتمی بیشتر به بازیکنان نیمکت نشین خود بازی داد و در سرانجام تیم ذوب آهن با نتیجه 83 بر 54 مغلوب آویژ صنعت مشهد شد.

حواشی:

حدود 200 تماشاگر اصفهانی این بازی را از نزدیک مشاهده کردند.

جواد داوری رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان برای حمایت از تیم ذوب آهن در سالن حاضر بود.

ایمان زندی بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان به دلیل مصدومیت تیمش را در این بازی همراهی نکرد.

در حالی که 5 دقیقه به سرانجام بازی مانده بود طرفداران ذوب آهن شعار حاتمی حیا کن ذوب آهن رو رها کن سر دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 134

به "ذوب آهن بازهم در خانه باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن بازهم در خانه باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید